-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

























































































































En smak av fremtid
Audi viser et konsept i Shanghai som har lite med dagens virkelighet å gjøre.
Annonse
AI:ME er Audis fremtidsvisjon for en autonom bybil som muligens kan bli realisert en gang i fremtiden. På tross av et relativt beskjedent fotavtrykk har den god plass til fire personer, og den er selvkjørende på nivå 4, hvilket betyr at den klarer seg uten sjåfør innen definerte soner.
For et par år siden viste Audi AIcon Concept, en selvkjørende bil designet for å frakte passasjerer over lengre distanser. AI:ME er primært designet for å operere i mega citys og opptar dermed mindre plass på veien. Den har en effekt på 125 kW (170 hk) som Audi mener er tilstrekkelig for bilens bruksområde. Det samme gjelder batteripakken som har en kapasitet på 65 kilowattimer. Bilen er utstyrt med et avansert lyssystem for å kommunisere med medtrafikanter når den kjører autonomt, og lysene er høyt plassert slik at de blir lettere å forholde seg til for fotgjengere og syklister.