-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
BMW X5 xDrive 30d: Langtursbilen
Forholdene kunne ikke vært mer perfekte da jeg hentet nye BMW X5. Nysnø og glatte veier er X5-føre.
Først publisert i bladet BIL nr. 2-2019
Made in the usaSUV-en er svært komfortabel, men ikke særlig sportslig, selv ikke i sportsmodus. Den er nærmest i den motsatte enden av Porsche Cayenne. Kreftene fordeles helt annerledes enn i eksempelvis BMW M5Nærmer seg 5 meterEn liten revolusjonDet hele er naturligvis del av BMWs modernisering. Noe måtte gjøres da man ønsket et heldigitalt instrumentpanel. Takk og pris også for at styringen av varmeapparatet fortsatt skjer via knapper, og obs for den lille og morsomme detaljen med to små skjermene som viser temperaturinnstillingen. LuksusHjelp ut av knipaI en X5 føles en stor dieselmotor helt perfekt. I testbilen finner vi en sterk seks-sylindret dieselmotor på tre liter. God plassVente på plug-in?Jeg vil likevel påstå at for den som kjører langt er diesel fortsatt å foretrekke. 150 liter mer bagasjeplass teller også i favør av en tradisjonell drivlinje.Fakta – BMW X5 xDrive 30dPrisTestbilMotorEffektDrivlinjeAks. 0-100ToppfartForbrukCO2NOxDimensjonerBagasjeromVektTilhengervektLiker: Premiumfølelse. Komfort. Innovativt og intuitivt førermiljø.Liker ikke: Bremsene.