-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
























































































































BMW henter fra glemmeboken
BMWs designsjef skal ha masse heder og ære for at han har latt gjenskape en gammel konseptbil mange lenge trodde var forsvunnet, og som mange av oss syntes gjorde seg best som forsvunnet.
Annonse
– Marcello Gandini er en av de virkelig store bildesignerne, sa Adrian van Hooydonk – og det er det nok ingen som vil protestere på.
Anledningen var skjønnhetskonkurransen som ble arrangert på Villa d’Este i år.Les også: BMW-konsepter med støttekontakter3200 CS var en perle, og Bertone var inne og hjalp til med det som skulle bli den første 5-Serien – E12, men de skulle jo gjerne ha litt mer da.BMW har vist nostalgiske konsepter på Villa d'Este også tidligereHiusker du BMW 328-konseptet?Det rant over av mesterlige kreasjoner – BMWs Garmisch var ikke en av dem.Men det var fronten og det den medførte som tok kaka.Laksetrappene på Granadaen til Vassendegutane var eksellent smak i sammenlikning.Og i en åpenbar desperat jakt etter noe å vise tok van Hooydonk et skikkelig «huskeru»-grep og rotet frem gamle fotografier og kanskje tegninger – hva vet jeg – og gjenskapte det hele.Om han mente det som en kompliment er jeg ikke sikker på, selv om bilen selvfølgelig er et godt eksempel på hva BMWs designavdeling kan klare.