-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Tesla ferdig på Nürburgring
Tesla har vært nesten tre uker i Tyskland og gjennomført nye tester på Nordsløyfa.
Tilsynelatende har de benyttet de samme to testbilene som sist de var her, men prototypene som skal danne grunnlag for Teslas kommende Plaid-modell er enda kraftigere modifisert enn tidligere.
Det innebærer blant annet nye, store lufteåpninger bak forhjulene. Den blå bilen har en massiv diffuser mens denne på den røde modellen er standard. De har også prøvd seg med en bakvinge som ser ut til å være hentet fra racerbanen.
Tidlig i testperioden krasjet den røde bilen kraftig, så programmet har nok blitt noe amputert i forhold til opprinnelige planer med kun én bil til disposisjon.
Uten at det er bekreftet offisielt skal Tesla har notert to runder på 7 minutter og 13 sekunder. Det er nesten halvminuttet raskere enn Porsches tid på 7:42. Men dette er altså med en ribbet bil som er under utvikling og skiller seg dramatisk fra produksjonsutgaven av Model S.
Ifølge våre kilder testet Tesla ut en rekke ulike komponenter og modifiserte bilen mer og mer. Blant annet testet de ut en bakvinge tilsvarende den som benyttes på GT3-biler.
Trolig var det siste test for Tesla på Nürburgring for i år, men vi kan regne med at de er tilbake med vårsola og fortsetter utviklingen av den kommende Plaid-modellen.
Det skulle ikke forundre meg om Porsche også snart er tilbake og forbedrer sin egen rekord, hvis de i det hele tatt bryr seg.