-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Jeep søker nye målgrupper
Jeep stiller på bortebane i Frankfurt med to nye konsepter. Begge er kompakte i amerikansk målestokk og sikter seg inn mot nye målgrupper for merket.
OPPDATERT MED NYE BILDER 14/9-2005.
Både Jeep Patriot og Jeep Compass Rallye er kompakte SUVer med 4x4 i kjent Jeep-tradisjon. Konseptene gir rom for et fleksibelt interiør innenfor relativt beskjedne mål. Produsenten vektlegger også lavt drivstofforbruk.
Jeep Patriot er det nærmeste man kommer en klassisk Jeep. Morsomme opplevelser og frihet til å bevege seg hvor man måtte ønske. Bilen ser ikke bare ut som en ekte Jeep, moderne off-road-teknologi skal også sørge for at den blir klassens beste på fremkommelighet.
Med Compass Rallye beveger Jeep seg mer i retning stasjonsvogner med god fremkommelighet, i alle fall hvis skissen gir et riktig inntrykk. Bilen påstås å ha riktig format for Jeeps eksportmarkeder og skal gi morsomme kjøreopplevelser og drivstofføkonomi som skiller den fra konkurrenter i det kompakte SUV-markedet.