-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Spør i vei om elektrisk Peugeot 2008
PSA kommer med et helt batteri elektriske biler i 2020: Opel Corsa-e, Peugeot e-208 og DS 3 Crossback E-Tense. Men viktigst blir likevel Peugeot e-2008 som BilNorge prøvekjører denne uken.
Det blir å sette det hele litt på hodet: ute i den store europeiske verden er de elektriske bilene fra franske PSA foreløpig kun et viktig tillegg til bensin- og dieselbilene, mens de i Norge er helt avgjørende for et merkes suksess eller fiasko.
Så etter et usedvanlig magert år, står PSA klar til å overøse elbilsultne nordmenn med batterivarianter av Opel, Peugeot og DS.
Men mest tro knyttes til den lille SUV-en/crossovermodellen e-2008 nettopp fordi den er akkurat så mye større og rommeligere enn de andre elbilene fra samme konsern.
Og selv om ikke prisen er kjent, matcher den sannsynligvis ID.3, VWs norske storsatsing i 2020, med god margin og har det meste i seg til å bli en av bestselgerne neste år.
Alt tyder på at e-2008 også er i Norge før ID.3.
Plattform og teknologi er identisk med de tre andre elbilene fra samme konsern, altså 136 hk/300 Nm i moment, 100 kW ladefart fra hurtiglader og inntil 7,4 kW hjemmeladefart.
Bruksrekkevidde vil ligge rett over 300 km, og bilen kommer kun som forhjulsdrevet.
Men jeg antar du fortsatt har mange spørsmål knyttet til Peugeot e-2008, så la meg høre fra deg så skal jeg forsøke å skaffe relevante svar.