-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
-
Produktsjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Servicemarkedssjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Innkjøp- og logistikkansvarlig, ORA
Bilia Norge AS
-
Serviceleder
Autoria Ski AS
-
Bilmekaniker
Autoria Ski AS
Spør i vei om elektrisk Peugeot 2008
PSA kommer med et helt batteri elektriske biler i 2020: Opel Corsa-e, Peugeot e-208 og DS 3 Crossback E-Tense. Men viktigst blir likevel Peugeot e-2008 som BilNorge prøvekjører denne uken.

Det blir å sette det hele litt på hodet: ute i den store europeiske verden er de elektriske bilene fra franske PSA foreløpig kun et viktig tillegg til bensin- og dieselbilene, mens de i Norge er helt avgjørende for et merkes suksess eller fiasko.
Så etter et usedvanlig magert år, står PSA klar til å overøse elbilsultne nordmenn med batterivarianter av Opel, Peugeot og DS.
Men mest tro knyttes til den lille SUV-en/crossovermodellen e-2008 nettopp fordi den er akkurat så mye større og rommeligere enn de andre elbilene fra samme konsern.
Og selv om ikke prisen er kjent, matcher den sannsynligvis ID.3, VWs norske storsatsing i 2020, med god margin og har det meste i seg til å bli en av bestselgerne neste år.
Alt tyder på at e-2008 også er i Norge før ID.3.
Plattform og teknologi er identisk med de tre andre elbilene fra samme konsern, altså 136 hk/300 Nm i moment, 100 kW ladefart fra hurtiglader og inntil 7,4 kW hjemmeladefart.
Bruksrekkevidde vil ligge rett over 300 km, og bilen kommer kun som forhjulsdrevet.
Men jeg antar du fortsatt har mange spørsmål knyttet til Peugeot e-2008, så la meg høre fra deg så skal jeg forsøke å skaffe relevante svar.