-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Peugeot 206 HDi
I januar kommer Peugeot 206 med en kraftpakke under panseret, en to-liters Common Rail dieselmotor.

Først publisert i BIL 12 - 1999.
Peugeot benytter den samme HDi-motoren i 206 som i 406, i versjonen uten ladeluftkjøler og som yter 90 hk og 205 Nm. For ordens skyld nevner vi at Peugeot 406 også leveres i en versjon med ladeluftkjøler og som yter 110 hk og 250 Nm. 206 HDi fremstår som en real kraftpakke, ikke minst fordi bilen veier 300 kg mindre enn 406 HDi. En forskjell er det likevel; på grunn av vekt og pris er det ikke bygget inn like mye støydemping i den minste bilen. Under vanlig landeveiskjøring er ikke støyen noe ankepunkt. Det er ved bykjøring på lave turtall den merkes best.
Ettersom motoren når maks dreiemoment allerede ved 1.900 o/min, er den svært så fleksibel, men turtelleren bør vise 1.300 o/min for å få følelsen av at det flytter på seg. 206 HDi har femtrinns manuell gearkasse, og er skodd med 14-tommers dekk, mot 13-tommer på bensinversjonen. Forbruket ved blandet kjøring er oppgitt til beskjedne 0,5 liter pr mil.
HDi-motoren kommer bare i kombinasjon med 5-dørs XT-modell, altså det øverste utstyrsnivået. Det kan være en fordel, blant annet fordi XT har høyderegulering på førersetet, noe XR ikke har. Peugeot 206 HDi introduseres i Norge i januar, men prisen er i øyeblikket ikke klar.
DETTE ER PEUGEOT 206 HDi:
Sylindervolum: 1.997 ccm
Boring x slag: 85,0 x 88,0 mm
kW(hk)/omdr.: 66(90)/4.000
Nm/omdr.: 205/1.900
Dekk: 175/65HR14
Egenvekt: 1.070 kg
Aks. 0-100 km/t: 12,6 sek.
Toppfart: 180 km/t
Forbruk by: 0,66 l/mil
Forbruk landevei: 0,41 l/mil
Forbruk snitt: 0,50 l/mil
CO2-utslipp: 136 g/km
Lengde: 383,5 cm. Bredde: 165,2 cm. Høyde: 142,8 cm. Akselavstand: 244,2 cm. Bagasjevolum: 245 l. (VDA).
Forbruk og CO2 i følge 93/116/EU.