-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
BMW oppgraderer
BMW foretar snart en oppgradering av 3-serien for å møte nye konkurrenter.
Dagens 3-serie har bare vært på markedet i to år. Men med ny Mercedes C-Klasse i fjor, og ny Audi A4 på vei i løpet av året, tar BMW noen grep for å gjøre sin utfordrer i denne klassen mer up-to-date.
De utseendemessige endringene blir beskjedne, litt kosmetikk i front og hekk, og nye lykter – trolig med LED-teknologi som erstatning for dagens Xenon. Men på det tekniske planet blir endringene mer dyptgripende.
BMW vil blant annet innføre sine nye tresylindrede motorer som et nytt alternativ i 3-serien. I fremtiden vil disse 1,5-literne sitte i en rekke av konsernets modeller – fra Mini, via 1-, 2-, 3- og 4-serien og opp til 5-serien. Selv toppmodellen i8 har jo en 1,5-liter.
En annen nyhet på neste 3-serie blir eDrive, BMWs plug-in hybridsystem (som i bilen på bildene her). Det skal jo etter hvert finne veien til alle modellserier.
Det siste på sikkerhets- og underholdningsfronten blir tilgjengelig som standard- eller ekstrautstyr, og BMW-eiere får tilgang til stadig nye hjelpemidler gjennom Connected Drive som leter opp ledige parkeringsplasser, fikser bord på restaurant osv.