-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ny 3-serie på banen
Her er BMWs testpiloter på banen med neste generasjon 3-serie. Den skal på markedet i 2012.
Da vi presenterte de første bildene av neste 3-serie i november 2009, sto den plassert på en tilhenger. Nå har Carparazzi knipset den under testing på bane.
SE: De første bildene av neste 3-serie
Fortsatt er bilen godt kamuflert slik at det er umulig å se noe særlig av detaljer. BMW røper imidlertid at dimensjonene blir omtrent som på dagens modell. I kjent BMW-tradisjon blir det også korte overheng og ”et hjul i hvert hjørne”.
Det betyr at motorens tyngdepunkt plasseres over og bak forakselen for å oppnå en optimal vektfordeling mellom de to akslene. Bilen får et slankere utseende og gir inntrykk av å ha mer bakkekontakt enn forgjengeren.
Fronten får en litt bredere versjon av den karakteristiske nyregrillen i kombinasjon med doble lykter på begge sider. Bak kommer L-formede lykter med innslag av LED.
Første nye 3-seriemodeller i 2012 blir sedan og stasjonsvogn, en stund senere følger coupé og cabriolet. Sistnevnte baseres på dagens oppskrift med innebygget, automatisk hardtop som konverterer cabrioleten til en lekker coupé på kalde og våte dager.
BMW vil utstyre neste generasjon 3-serie med sine nyeste og mest effektive drivlinjer, noe som inkluderer Efficient Dynamics med stopp/start, solcellepaneler på taket, dekk med lav rullemotstand, aerodynamiske hjelpemidler og så videre.