-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Daglig leder
Tellus Heistad AS
-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Tekniker coach
Bilia Norge AS
-
CFO
Bilia Norge AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Daglig leder
Nardo Bil Ålesund AS:
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
-
Servicemarkedssjef Skoda og Volkswagen personbil
Autoria Ski AS:
-
Servicemekaniker
Palfinger Norge
-
Fagsjef analyse
Bilimportørenes Landsforening
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Kompakte outsidere
En koreansk, en italiensk og en fransk kompaktklassebil – det vil si Golf-konkurrenter – får være med oss på test denne gang. Som seg hør og bør oppførte ferskingene seg veloppdragent og pent, men resultatet ble likevel en smule overraskende.


Først publisert i Bil 2/3-2008.
Alle tre må kalles nykommere, selv om et par av dem har levd et liv tidligere. Peugeot 308 fører videre arven etter 307, en bil som endte på åttende plass på listen over de mest solgte nye bilene i 2007. Bravo er et velkjent navn, men har ikke vært å se på nybilstatistikken de senere årene. Koreaneren kom på banen sist sommer, og har en halvbror med navn Kia Ceed.
Testlaget stilte med et åpent sinn, men vi må innrømme at vi ble litt overrasket da vi oppsummerte både egne erfaringer og testprotokollens harde fakta.
LES VIDERE:
- Fiat Bravo
- Hyundai i30
- Peugeot 308
- Konklusjon- Tekniske data