-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Bensin og strøm, side om side
Selv om annen hver ny bil som registreres i Norge er en elbil, er det lenge til resten av verden er på tilsvarende nivå. Derfor må produsentene helgardere.
BMW er i ferd med å klargjøre en ny generasjon 4-serie. Vi har tidligere møtt den som både coupé og cabriolet, også i heftig M-utførelse, men det er første gang vi viser bilder av 4-serie Gran Coupé.
Det har tidligere vært antydet at denne modellen ikke skulle fornyes, men at rollen skulle overtas av elbilen i4. Men her er beviset for at så ikke er tilfellet – bilen som tester på Nordsløyfa har definitivt forbrenningsmotor.
Som nye 3-serie blir også 4-serien en evolusjon, men den skiller seg dramatisk fra forgjengeren på ett godt synlig punkt – nemlig fronten.
Her kommer nemlig den markante grillen vi møtte på Concept 4 i fjor, ifølge BMW er den inspirert av sportslige modeller som den klassiske førkrigsmodellen 328 og 3.0 CSi fra 70-tallet.
Motorutvalget vil består av 4- og 6-sylindrede alternativer for bensin og diesel på henholdsvis 2,0 og 3,0 liter med TwinPower turboteknologi, inkludert utgaver med mild hybridteknologi. Det er også sannsynlig at det etter hvert kommer en ladbar hybrid.
4-serie Gran Coupé har ikke tidligere vært tilbudt som M4, og kanskje fortsetter det slik også etter generasjonsskiftet.
Men selv om det skulle komme en M4 Gran Coupé med rundt 500 hester, blir den ikke sterkest av medlemmene i 4-serien. Den rollen får nemlig elbilen i4 med sine 530 hester.
Her kan du sammenligne de to modellene som ser ganske like ut i form, selv om begge fortsatt er kamuflert. De er også basert på den samme CLAR-plattformen som de fleste bakhjulsdrevne BMW-er bygges på.
Du finner flere detaljer om i4 i vår omtale fra november.