-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Saab-forhandlernes mest etterlengtede
Det har tatt noen år å få frem en 9-3 stasjonsvogn, men innen 2005 er omme har norske Saab-forhandlere fått innfridd sine ønsker. Den kommer imidlertid så sent på plass at den får beskjeden plass på årets registreringsstatistikk.
Det var i Geneve Saab endelig kunne dra sløret av 9-3 SportCombi, to og tre år etter at den debuterte som henholdsvis cabriolet og sedan. Selv om den deler front med sine søsken er alt fra B-stolpen og bakover nytt – inkludert dørene, baksetene og et rommelig bagasjerom.
Stasjonsvogna skal tilbys med seks alternative bensinmotorer og to for diesel. Kraftigste alternativ blir 2,8 V6 Turbo god for 250 hk. Videre kan du velge mellom tre forskjellige 2-liters turbomotorer som byr på henholdsvis 210, 175 og 150 hester mens den som sedanen også blir tilgjengelig med en 1,8-liters innsprøytingsmotor på 122hk. Dieselalternativene er de velkjente 1,9-literne fra GM/Fiat som yter 120 eller 150 hester.
Bagasjeavdelingen rommer
De første bilene skal være salgsklare fra september og selv om prisene ikke er klare antyder Saab at den vil koste noen tusenlapper mer enn sedanen.