-
Scania:
Verksmester/teknisk leder
-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Toppene i 911-familien
Porsche lanserer sin nye 911 Turbo S med og uten tak. Aldri har den hatt mer krefter å rutte med.
Toppmodellen i 911-serien lanseres som Coupé og Cabriolet, begge med 3,8-liters boxer med to turboer med variabel geometri (VTG).
Motorene har en effekt på hele 650 hestekrefter, 70 mer enn i forgjengeren, og et dreiemoment på 800 Newtonmeter (en økning på 50).
Det medfører at den gjør null til hundre på 2,7 sekunder, to tideler kjappere enn før, men enda mer imponerende er at du bikker 200 i løpet av 8,9 sekunder – her er besparelsen et helt sekund. Potensiell toppfart er som tidligere 330 km/t.
Dimensjonene er økt i takt med ytelsene for økt stabilitet. Karosseriet er 45 mm bredere rundt forakselen og måler 184 cm, mens bredden over bakhjulene er 190 cm, en økning på 20 mm.
I tillegg er sporvidden økt med 42 mm foran og 10 mm bak, mens den adaptive aerodynamikken inkluderer kontrollerte flaps i fronten samtidig som en større bakvinge sørger for mer downforce.
Hjulutrustningen består av 20-tommers felger med dekkdimensjon 255/35 foran og 21-tommere med 315/30 bak.
På utstyrsfronten tilbyr Porsche sitt aktive sportschassis (PASM) som er senket med 10 mm samt sportseksos med justerbare flaps som høyner lydopplevelsen.
Takket være avansert PTM firehjulsdrift kan nå så mye som 500 Newtonmeter sendes til forhjulene når behovet melder seg.
Den pneumatisk justerbare frontspoileren og den større bakvingen sørger for inntil 15 prosent mer marktrykk. De brede bakskjermene fremhever den slanke kroppen til 911 Turbo S som i kjent stil er utstyrt med rektangulære eksosrør i sort høyglans.
Skinninteriør er standard, kombinert med detaljer i karbon og lys sølvfarge.
Norske priser for 911 Turbo starter på 2.852.900 kroner for coupéen, så du bikker trolig tre millioner uten å sette mange kryss på utstyrslisten.