-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Toppene i 911-familien
Porsche lanserer sin nye 911 Turbo S med og uten tak. Aldri har den hatt mer krefter å rutte med.
Toppmodellen i 911-serien lanseres som Coupé og Cabriolet, begge med 3,8-liters boxer med to turboer med variabel geometri (VTG).
Motorene har en effekt på hele 650 hestekrefter, 70 mer enn i forgjengeren, og et dreiemoment på 800 Newtonmeter (en økning på 50).
Det medfører at den gjør null til hundre på 2,7 sekunder, to tideler kjappere enn før, men enda mer imponerende er at du bikker 200 i løpet av 8,9 sekunder – her er besparelsen et helt sekund. Potensiell toppfart er som tidligere 330 km/t.
Dimensjonene er økt i takt med ytelsene for økt stabilitet. Karosseriet er 45 mm bredere rundt forakselen og måler 184 cm, mens bredden over bakhjulene er 190 cm, en økning på 20 mm.
I tillegg er sporvidden økt med 42 mm foran og 10 mm bak, mens den adaptive aerodynamikken inkluderer kontrollerte flaps i fronten samtidig som en større bakvinge sørger for mer downforce.
Hjulutrustningen består av 20-tommers felger med dekkdimensjon 255/35 foran og 21-tommere med 315/30 bak.
På utstyrsfronten tilbyr Porsche sitt aktive sportschassis (PASM) som er senket med 10 mm samt sportseksos med justerbare flaps som høyner lydopplevelsen.
Takket være avansert PTM firehjulsdrift kan nå så mye som 500 Newtonmeter sendes til forhjulene når behovet melder seg.
Den pneumatisk justerbare frontspoileren og den større bakvingen sørger for inntil 15 prosent mer marktrykk. De brede bakskjermene fremhever den slanke kroppen til 911 Turbo S som i kjent stil er utstyrt med rektangulære eksosrør i sort høyglans.
Skinninteriør er standard, kombinert med detaljer i karbon og lys sølvfarge.
Norske priser for 911 Turbo starter på 2.852.900 kroner for coupéen, så du bikker trolig tre millioner uten å sette mange kryss på utstyrslisten.