-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Hel-turbo fra Porsche
Porsche har sluppet de første bildene av den kommende 911 – uten kamuflasje. Vent deg turbo over hele linjen.
Porsche er i ferd med å fornye sin 911-serie. Og det er åpenbart snakk om mer enn bare en facelift. Vi kan for eksempel vente oss komplett fornying av det som finnes under dekslet der bak.
Turbo hele veien, ser det ut til.
Ingen vei utenom
Nå har ikke Porsche sagt noe offisielt hverken om drivlinje eller om hva bilen skal hete (de fleste regner med at de fortsetter med 991-betegnelsen, men at man gjør som programvare-utviklerne og kaller den 991.2.)
Men det Porsche har gjort er å slippe en serie bilder som viser de nye bilene under testkjøring i fjerne strøk. De mangler fremdeles litt blankt, men til gjengjeld er de møkkete nok til å gi innrykk av at dette er alvor.
Mange varianter
Men hvor mange modeller det kommer til å bli denne gangen er ukjent. Dagens modell har vel etterhånden utviklet seg slik at det finnes rundt 25 forskjellige versjoner.
Vi kan nok regne med at når bilen debuterer i Frankfurt har vi hele basen, fra Carrera opp til Turbo på plass. Som helt sikkert kommer til å hete Turbo, fortsatt, selv om alle de andre også har fått turbo.
Porsche Turbo er blitt synonymt med toppversjonen av smør-og-brød modellene. Man tukler ikke med en slik merkevare.