-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Ny 911 tar form
Porsche overlater ikke noe til tilfeldighetene. De er i full gang med vintertestingen av den nye generasjonen 911, som får modellkode 998.
Få, eller ingen biler har samme ikoniske karosseriform som nettopp Porsche 911. Derfor er det ikke å vente at 998 vil ta store designmessige skritt bort fra det som var utgangspunktet.
Det handler likevel om en helt ny bil. Porsche sa, sist da vi kjørte dagens oppgraderte 911 Turbo, at få eller ingen karosserideler vil bli videreført i den nye modellen.
LES: Råskapens ansikt
Uten at disse bildene viser hvordan 998 blir i detalj, kan vi slå fast at den blir bredere og lengre enn dagens 997.
Det som på tidligere biler tilsynelatende har sett ut som en stor turbovinge bak på bilen, er kun forkledning av samme type spoiler som finnes på dagens 911 Tubo, og på Panamera.
Sjekk også frontlyktene som er mer oppreist enn de har vært på den utgående modellen. Speilene er flyttet fra sidevinduet, til hjørnet på døra.
For første gang ser vi også baklyktene mer detaljert.
998 vil fortsatt ha den samme flate sekseren, selv om vi kan regne med at den blir både sterkere og renere enn den utgående. Toclutchkassen PDK vil fortsatt være noe av det råeste i sin klasse på markedet.
Bilen er trolig klar for lansering på våren 2011.