-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Bilia X:
Plassjef, XPENG Lørenskog
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Råere enn råest
Porsches nye GT3 ble nylig lansert i Genève. Men det hindrer ikke sportsbilprodusenten i å lage en enda heftigere modell.
Porsche har lange tradisjoner med sine RS-modeller – der RS står for Renn Sport, motorsport. Og når utgangspunktet er den nye GT3, snakker vi ytelser i den absolutte toppklassen.
LES MER OM NYE PORSCHE GT3 HER
Så bra er ytelsene at Porsche ikke finner noen grunn til å flikke på motor og drivlinje. 435 hk fra en boxer-sekser dekker behovet på utmerket vis. Rundt fire blank til hundre og over tre hundre i toppfart er også tilfredsstillende.
Så hva er det så som skiller en RS-utgave fra en vanlig GT3? Først og fremst detaljer som sørger for lavere vekt – som en bakrute i polykarbonat samt karbonfiber panser og bakvinge. Keramiske bremser som tåler enda mer varme enn de som er standard i andre modeller, kan også leveres til de som er villige til å bla opp.
Så krydres modellen i tillegg med GT3 RS-stickere og dekorative striper, spesialfargede felger, utvendige speilhus i kontrastfarge, veltebur og spesialstoler.
At dette er en spesialmodell for entusiaster, oppdager du raskt om du stikker innom parkeringsplassen ved Grüne Hölle på Nordsløyfa. Der står de oppmarsjert, i alle valører.