-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Her kommer neste A3
Her er neste generasjon Audi A3 på testtur, nærmest helt umaskert. Du får ikke se den hos forhandleren før et stykke ut i 2020.
Bortsett fra litt tape på lyktene, både foran og bak, er dette bilder av en umaskert A3 av neste generasjon.
Om du syns den ligner dagens modell, så er du ikke alene om det. Selv om bilen er helt ny basert på en videreutviklet plattform, så er den mer en evolusjon enn en revolusjon med hensyn til design.
De mest markante endringene ser vi i fronten der Audi for tiden innfører en bredere grill over hele linjen, flankert av pentagon-formede luftinntak og lave hovedlykter spisset mot senter.
Langs sidene har dørene mer markante strukturer og taket tipper også litt mer nedover i bakkant. Den blanke stripen rundt hele testbilen blir neppe overført til produksjonsmodellen, men kanskje Audi beholder en stripe mellom baklyktene – det er trendy for tiden.
Også innendørs forventes nye A3 å ha omtrent de samme målene som forgjengeren. Men dashbordet blir nytt, trolig med virtuell cockpit som standard og stor berøringsskjerm øverst på midtkonsollen.
Med hensyn til drivlinjer vil disse tilsvare de som skal leveres i nye Golf som lanseres omtrent samtidig med den mer påkostede Audi-slektningen. Sett med norske øyne betyr det ikke minst at nye ladbare hybrider med større batterikapasitet lanseres.
Mye tyder på at Audi dropper tredørsutgaven som uansett ikke har vært aktuell for Norge, men sannsynligvis fornyer de sedanen for å ha en direkte konkurrent til A-klasse som leveres i fire karosseriformer.