-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Her kommer neste A3
Her er neste generasjon Audi A3 på testtur, nærmest helt umaskert. Du får ikke se den hos forhandleren før et stykke ut i 2020.
Bortsett fra litt tape på lyktene, både foran og bak, er dette bilder av en umaskert A3 av neste generasjon.
Om du syns den ligner dagens modell, så er du ikke alene om det. Selv om bilen er helt ny basert på en videreutviklet plattform, så er den mer en evolusjon enn en revolusjon med hensyn til design.
De mest markante endringene ser vi i fronten der Audi for tiden innfører en bredere grill over hele linjen, flankert av pentagon-formede luftinntak og lave hovedlykter spisset mot senter.
Langs sidene har dørene mer markante strukturer og taket tipper også litt mer nedover i bakkant. Den blanke stripen rundt hele testbilen blir neppe overført til produksjonsmodellen, men kanskje Audi beholder en stripe mellom baklyktene – det er trendy for tiden.
Også innendørs forventes nye A3 å ha omtrent de samme målene som forgjengeren. Men dashbordet blir nytt, trolig med virtuell cockpit som standard og stor berøringsskjerm øverst på midtkonsollen.
Med hensyn til drivlinjer vil disse tilsvare de som skal leveres i nye Golf som lanseres omtrent samtidig med den mer påkostede Audi-slektningen. Sett med norske øyne betyr det ikke minst at nye ladbare hybrider med større batterikapasitet lanseres.
Mye tyder på at Audi dropper tredørsutgaven som uansett ikke har vært aktuell for Norge, men sannsynligvis fornyer de sedanen for å ha en direkte konkurrent til A-klasse som leveres i fire karosseriformer.