-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Dette er neste A4
At ny A4 er rett rundt hjørnet er ingen hemmelighet, men hvordan den ser ut er foreløpig det. Disse bildene gir en pekepinn.
Audi planlegger lansering av nye A4 neste år, med mulig salgsstart til høsten. Da er det ikke rart de nå kan observeres med tynn kamuflasje.
I motsetning til mange andre nye Audi-,
Volkswagen- og Skoda-modeller, vil ikke A4 bygges på MQB-plattformen. Den skal i stedet bygges på MLB Evo-plattformen, som også vil finne veien inn under skallet på kommende A6, A7 og A8.
Det betyr at A4 beholder motoren i lengderetning, ikke på tvers.
Det snakkes om en vektreduksjon på rundt 100 kilo sammenlignet med dagens modell, og størrelsen vil ikke endres mye.
Akkurat som nye Volkswagen Passat vil lengden være omtrent uendret, mens akselavstanden økes. Det betyr kortere overheng, og motorer forhåpentligvis plassert enda lengre bak i motorrommet i forhold til frontakselen.
På kraftverksiden forventes det motorer ned til 1,4 liter, en motor som etter hvert vil kombineres med el-drift for å få samme drivlinje som A3 e-tron.
Innvendig er det litt spenning om Audi tør å gå for en minimalistisk dashbordløsning, à la nye TT. Uansett om det settes en stor hovedskjerm i dashbordet eller ikke – heldigitalt instrumentpanel er nok uansett på plakaten.
Som vanlig er det sedanutgaven som ventes først, før stasjonsvogna suser inn noe senere.
En A5 coupé og Sportback er også på lanseringskartet til Audi – men de må vi nok vente til 2016 før vi får se.