-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Dette er neste A4
At ny A4 er rett rundt hjørnet er ingen hemmelighet, men hvordan den ser ut er foreløpig det. Disse bildene gir en pekepinn.
Audi planlegger lansering av nye A4 neste år, med mulig salgsstart til høsten. Da er det ikke rart de nå kan observeres med tynn kamuflasje.
I motsetning til mange andre nye Audi-,
Volkswagen- og Skoda-modeller, vil ikke A4 bygges på MQB-plattformen. Den skal i stedet bygges på MLB Evo-plattformen, som også vil finne veien inn under skallet på kommende A6, A7 og A8.
Det betyr at A4 beholder motoren i lengderetning, ikke på tvers.
Det snakkes om en vektreduksjon på rundt 100 kilo sammenlignet med dagens modell, og størrelsen vil ikke endres mye.
Akkurat som nye Volkswagen Passat vil lengden være omtrent uendret, mens akselavstanden økes. Det betyr kortere overheng, og motorer forhåpentligvis plassert enda lengre bak i motorrommet i forhold til frontakselen.
På kraftverksiden forventes det motorer ned til 1,4 liter, en motor som etter hvert vil kombineres med el-drift for å få samme drivlinje som A3 e-tron.
Innvendig er det litt spenning om Audi tør å gå for en minimalistisk dashbordløsning, à la nye TT. Uansett om det settes en stor hovedskjerm i dashbordet eller ikke – heldigitalt instrumentpanel er nok uansett på plakaten.
Som vanlig er det sedanutgaven som ventes først, før stasjonsvogna suser inn noe senere.
En A5 coupé og Sportback er også på lanseringskartet til Audi – men de må vi nok vente til 2016 før vi får se.