-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Her er neste A6 Allroad
Nå som Audis nye A6 er på markedet som sedan og stasjonsvogn er tiden snart moden for en ny Allroad-utgave
Her er neste generasjon A6 Allroad i omgivelser som står bra til bilens egenskaper. Vi har ved flere anledninger fremhevet disse høye stasjonsvognene som et bedre alternativ enn en SUV for svært mange.
De har minst like god fremkommelighet og gjerne mer lastekapasitet enn mange moderne SUV-er.
Vi ser at kamuflasjen på denne bilen er ganske lett, bare rundt de regionene hvor den vil skille seg ut fra en A6 Avant. Det er et tegn på at bilen relativt snart skal ut i offentlighetens lys. Vi blir ikke overrasket om den står i Genève om en måneds tid.
Litt ekstra bakkeklaringen sammenlignet med A6 Avant er synlig, spesielt bak der det blir en del luft mellom hjul og skjermbue. Skjønt med luftfjæring kan bilen reguleres til å bli enda høyere for å takle utfordrende forhold, eller lavere for bedre dynamikk i høyere hastigheter.
Frontfangeren er litt bredere enn på vanlig A6 og får en skliplate nederst, skjermbuene er litt bredere, og det samme gjelder sideskjørtene. Ellers deler den det meste av komponenter med Avanten.
Med mindre Audi har noen overraskelser på gang, så blir drivlinjene de samme som i de øvrige A6-modellene. Men utvalget blir mindre, de firesylindrede blir neppe med over til Allroad-versjonen som skal fremstå som mer eksklusiv.
Dermed vil alternativene være en treliters V6 TFSI-motor med rundt 340 hk i kombinasjon med 7-trinns S tronic dobbel clutch girkasse. Og selvsagt quattro permanent firehjulsdrift.
Et dieselalternativ vil også tilbys, trolig også denne en 3,0-liters sekser, med rundt 285 hester i kombinasjon med 8-trinns Tiptronic automatkasse.