-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Opel og Suzuki med ny småbil
Opel og Suzuki samarbeider om utviklingen av en ny småbil, men det er foreløpig uklart hvem som skal ta seg av produksjonen.

Siden 2000 har de to selskapene samarbeidet om småbilen som Opel kaller Agila (bildet) og Suzuki benevner som Wagon R+. Den tyske bilen produseres i Polen mens den japanske går på løpende bånd ved Suzuki-anlegget i Ungarn.
En talsmann for GM innrømmer til Reuters at de jobber med etterfølgeren til Agila / Wagon R+ men legger til at det fortsatt ikke er besluttet hvilket anlegg som får produksjonen.
"Langt frem"
Vi har heller ikke blitt enige med Suzuki om bilen skal kjøres på to separate produksjonslinjer eller om en fabrikk skal ta seg av begge modellen, fortsetter han og legger til at denne avgjørelsen fortsatt kan ligge et år eller to frem i tid.
Den japanske avisen Nihon Keizai spekulerte nylig i at de to selskapene til sammen legger opp til en årsproduksjon på 150.000 av den nye modellen som i følge samme kilde skal utstyres med 1,0 til 1,3-liters motor. Avisen mener også å vite at bilen skal produseres i Ungarn fra 2008 for begge merker.
Selv om GM i mars solgte mesteparten av sine aksjer i Suzuki er det interessant at samarbeidet mellom de to partene fortsetter.