-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Opel og Suzuki med ny småbil
Opel og Suzuki samarbeider om utviklingen av en ny småbil, men det er foreløpig uklart hvem som skal ta seg av produksjonen.

Siden 2000 har de to selskapene samarbeidet om småbilen som Opel kaller Agila (bildet) og Suzuki benevner som Wagon R+. Den tyske bilen produseres i Polen mens den japanske går på løpende bånd ved Suzuki-anlegget i Ungarn.
En talsmann for GM innrømmer til Reuters at de jobber med etterfølgeren til Agila / Wagon R+ men legger til at det fortsatt ikke er besluttet hvilket anlegg som får produksjonen.
"Langt frem"
Vi har heller ikke blitt enige med Suzuki om bilen skal kjøres på to separate produksjonslinjer eller om en fabrikk skal ta seg av begge modellen, fortsetter han og legger til at denne avgjørelsen fortsatt kan ligge et år eller to frem i tid.
Den japanske avisen Nihon Keizai spekulerte nylig i at de to selskapene til sammen legger opp til en årsproduksjon på 150.000 av den nye modellen som i følge samme kilde skal utstyres med 1,0 til 1,3-liters motor. Avisen mener også å vite at bilen skal produseres i Ungarn fra 2008 for begge merker.
Selv om GM i mars solgte mesteparten av sine aksjer i Suzuki er det interessant at samarbeidet mellom de to partene fortsetter.