-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Opel og Suzuki med ny småbil
Opel og Suzuki samarbeider om utviklingen av en ny småbil, men det er foreløpig uklart hvem som skal ta seg av produksjonen.
Siden 2000 har de to selskapene samarbeidet om småbilen som Opel kaller Agila (bildet) og Suzuki benevner som Wagon R+. Den tyske bilen produseres i Polen mens den japanske går på løpende bånd ved Suzuki-anlegget i Ungarn.
En talsmann for GM innrømmer til Reuters at de jobber med etterfølgeren til Agila / Wagon R+ men legger til at det fortsatt ikke er besluttet hvilket anlegg som får produksjonen.
"Langt frem"
Vi har heller ikke blitt enige med Suzuki om bilen skal kjøres på to separate produksjonslinjer eller om en fabrikk skal ta seg av begge modellen, fortsetter han og legger til at denne avgjørelsen fortsatt kan ligge et år eller to frem i tid.
Den japanske avisen Nihon Keizai spekulerte nylig i at de to selskapene til sammen legger opp til en årsproduksjon på 150.000 av den nye modellen som i følge samme kilde skal utstyres med 1,0 til 1,3-liters motor. Avisen mener også å vite at bilen skal produseres i Ungarn fra 2008 for begge merker.
Selv om GM i mars solgte mesteparten av sine aksjer i Suzuki er det interessant at samarbeidet mellom de to partene fortsetter.