-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Motorgruppen overtar Ugland-aksjer
Motor Gruppen som importerer Mitsubishi og Galloper, har overtatt Uglands 50% andel av importselskapene for Alfa, Fiat, Lancia og Daewoo. På sikt vil dette medføre endringer i forhandlernettet for merkene.

Nå ønsker Ugland å trekke seg ut av sitt engasjement på bilfronten, og Mitsubishi-importøren overtar dermed 100% av aksjene i selskapene. Noe utløsningsbeløp er ikke offentliggjort, men selskapene hevder at overtagelsen skjer gjennom en kontantdel og en viss avkastning fra Motor Gruppen de neste fem år.
-Over tid regner vi med at Fiat og Alfa Romeo skal få en like sterk posisjon i Norge som Mitsubishi, sier konsernsjef Gunnar Eik i Motor Gruppen og legger til at det med umiddelbar virkning innføres innbyttegaranti for alle nye Fiat og Alfa Romeo personbiler som selges i Norge.
-Import fra Japan er preget av en valuta, og dermed importpriser, med mange og uventede svingninger. Fiat Auto og Italia selger sine biler i Euro, noe som gir mer stabilitet fordi den norske krone er tilknyttet Euro, sier Eik videre.
Sett i et tidsperspektiv på 3-5 år har Motor Gruppen som mål å oppnå et årlig volum på fra 7.000 til 10.000 biler årlig. Importselskapet for Fiat og Alfa Romeo skal markedsføres under navnet Fiat Auto Import mens Daewoo-importøren skal markedsføres som Daewoo Motor Import.