-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Produktiv lakkleder/lakkerer
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Motorgruppen overtar Ugland-aksjer
Motor Gruppen som importerer Mitsubishi og Galloper, har overtatt Uglands 50% andel av importselskapene for Alfa, Fiat, Lancia og Daewoo. På sikt vil dette medføre endringer i forhandlernettet for merkene.

Nå ønsker Ugland å trekke seg ut av sitt engasjement på bilfronten, og Mitsubishi-importøren overtar dermed 100% av aksjene i selskapene. Noe utløsningsbeløp er ikke offentliggjort, men selskapene hevder at overtagelsen skjer gjennom en kontantdel og en viss avkastning fra Motor Gruppen de neste fem år.
-Over tid regner vi med at Fiat og Alfa Romeo skal få en like sterk posisjon i Norge som Mitsubishi, sier konsernsjef Gunnar Eik i Motor Gruppen og legger til at det med umiddelbar virkning innføres innbyttegaranti for alle nye Fiat og Alfa Romeo personbiler som selges i Norge.
-Import fra Japan er preget av en valuta, og dermed importpriser, med mange og uventede svingninger. Fiat Auto og Italia selger sine biler i Euro, noe som gir mer stabilitet fordi den norske krone er tilknyttet Euro, sier Eik videre.
Sett i et tidsperspektiv på 3-5 år har Motor Gruppen som mål å oppnå et årlig volum på fra 7.000 til 10.000 biler årlig. Importselskapet for Fiat og Alfa Romeo skal markedsføres under navnet Fiat Auto Import mens Daewoo-importøren skal markedsføres som Daewoo Motor Import.