-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny importør for Alfa Romeo
Ikke uventet følger Alfa Romeo i fotsporene til Fiat på importsiden. Fra 2010 heter importøren noe så ulogisk som Rutebileiernes Standardiserings-Aksjeselskap (RSA).

Det lå vel i kortene allerede tidligere i år, da RSA overtok Fiat-importen fra MotorGruppen, at også Alfa Romeo skulle bli med på lasset. Men MotorGruppens importselskap, Auto Import Nor AS, hevdet hårdnakket at så ikke var tilfelle.
Nå har imidlertid fløyta fått en annen lyd, og partene er enige om at allerede fra 1/1-2010, er det Drammen-baserte selskapet, RSA, importør for Alfa til Norge. Fra før representerer RSA i tillegg til Fiat, også Suzuki og Isuzu.
”Beslutningen må sees i lys av at Auto Import Nor AS ikke lenger er Fiat-importør og at Alfa Romeo alene ikke bidrar med et stort nok volum til å forsvare den satsningen man mener må til for å skape en interessant forretningsplattform og levedyktig salgsorganisasjon”, sier konsernsjef Magnus Brask Rustad i MotorGruppen.
Administrerende direktør Frank Dunvold i RSA sier han ønsker å gjøre Alfa Romeo mer tilgjengelig enn i dag.
”Det er ingen grunn til at Alfa Romeo skal være et nisjemerke. Ikke alle ønsker seg en dusinvare fra Ford, Opel, Toyota eller Volkswagen, og disse er hjertelig velkommen til oss,” sier RSA-sjefen til BilNytt.no.
Han legger til at hans selskap har fått konkurransedyktige priser fra produsenten, og han lover at Alfa skal bli lagt mer merke til i fremtiden. To nye produkter skal også lanseres i 2010, lille MiTo i januar og Golf-utfordrer Giulietta i juni.
LES: Vårt førsteinntrykk av Alfa MiTo
SE: Lekre Giulietta
RSA, som inntil nylig kun markedsførte Suzuki ”Norgesbiler med firehjulstrekk på kjøpet”, får nå et bredt program av person- og varebiler med både to- og firehjulsdrift.
Hittil i år er det ifølge Opplysningsrådet for Veitrafikken (OFV) registrert 51 nye Alfa Romeo mot 105 samme periode i fjor. For Fiat er situasjonen omvendt, med 942 nye biler hittil i år mot 532 i fjor.