-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
MiTo på steroider
Alfas minste modell vises i spesialutførelse på Genève-utstilling. Det må jo selvsagt komme en GTA-utførelse av denne også.
GTA-signaturen er klassisk hos Alfa, og forbindes med potente kjøreegenskaper. Slikt oppnås gjerne gjennom lav vekt i kombinasjon med høye ytelser.
I MiTo GTA er det benyttet lette metaller og karbonfiber der det har vært mulig for å tvinge ned vekten til et minimum. Karbonfiber er brukt i spoilere, tak og bakluke mens du finner aluminium i bremser, hjulopphengning og deler av chassisiet.
Under panseret sitter en kompakt bensinmotor som er resultat av Fiat-familiens downsizing. Med et slagvolum på bare 1742 ccm, yter den moderne motoren hele 240 hk takket være kombinasjon av avansert motorteknologi.
Under gulvet til bilen som er senket med 20 mm, sørger avansert aerodynamikk for stabilitet i høye hastigheter.
Den som besøker Alfa-standen i Genève får flere detaljer, men foreløpig er altså MiTo GTA et rent konsept.