-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
MiTo på steroider
Alfas minste modell vises i spesialutførelse på Genève-utstilling. Det må jo selvsagt komme en GTA-utførelse av denne også.
GTA-signaturen er klassisk hos Alfa, og forbindes med potente kjøreegenskaper. Slikt oppnås gjerne gjennom lav vekt i kombinasjon med høye ytelser.
I MiTo GTA er det benyttet lette metaller og karbonfiber der det har vært mulig for å tvinge ned vekten til et minimum. Karbonfiber er brukt i spoilere, tak og bakluke mens du finner aluminium i bremser, hjulopphengning og deler av chassisiet.
Under panseret sitter en kompakt bensinmotor som er resultat av Fiat-familiens downsizing. Med et slagvolum på bare 1742 ccm, yter den moderne motoren hele 240 hk takket være kombinasjon av avansert motorteknologi.
Under gulvet til bilen som er senket med 20 mm, sørger avansert aerodynamikk for stabilitet i høye hastigheter.
Den som besøker Alfa-standen i Genève får flere detaljer, men foreløpig er altså MiTo GTA et rent konsept.