-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Ny SUV for 2026:
Mercedes-AMG SUV har startet testingen
Mercedes-AMG annonserte i november sine planer om en helelektrisk SUV som blir en unik modell. Nå er testingen i gang.
Den elektriske SUV-en fra Mercedes-AMG testes nå sammen med en kommende firedørs coupé som skal lanseres sent i 2025. Begge er basert på den elektriske plattformen AMG.EA som introduserer en rekke innovasjoner. Dette er en viktig milepæl i utviklingsprosessen og omfatter tester på offentlige veier i tillegg til spesialanlegg.
Vintertesting i Nord-Sverige er første stopp, som er samme sted hvor firedørs coupé startet sin første testsesong i vår. SUV-en skal nå gjennomgå de krevende testene. Ved temperaturer godt under frysepunktet blir samspillet mellom alle komponenter grundig testet.

– De første elektriske modellene fra Mercedes-AMG, bygget på den banebrytende AMG.EA-plattformen, har nå startet vintertesting – en avgjørende fase i utviklingsprosessen der grensene utfordres under tøffe forhold, og et viktig steg i utviklingen av fremtidens høyytelsesbiler fra Mercedes-AMG, sier Thorbjørn Myrhaug, direktør i Mercedes-Benz Norge hos importøren Bertel O. Steen.
Axial flux
Den nye SUV-en blir den andre bilen som bygges på den elektriske AMG.EA-plattformen. Den skal utstyres med høyeffektive batterier og drivlinjen inkluderer bruk av Axial Flux-motorteknologi.
Axial Flux benytter trolig teknologi fra Yasa, et britisk selskap som Mercedes kjøpte i 2021. Motorene er lettere og mindre enn konvensjonelle radial-flux-motorer med tilsvarende ytelser.
For eksempel kan en motor med vekt på rundt 25 kg levere 480 hestekrefter, og flere motorer kan enkelt kombineres. Ulempen er at motorene er mer komplekse enn radial-flux-motorer, og derfor mye dyrere.