-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser

Håndarbeid fra Rolls-Royce
Drop Tail nummer tre
Coachbuilt-divisjonen til Rolls Royce har åpenbart nok å gjøre. Bare klokken til denne spesialmodellen tok det 2 år å planlegge og konstruere, og fem måneder å bygge.
Ikke før var den nye Coachbuilt avdelingen til Rolls-Royce ferdig med å bygge to, eller var det tre?, av sine Boat Tails, så satte de i gang med en ny serie på fire Droptails.
Merkelig navn, jeg ser for meg en eldre herre som sagger og har livkjolen slepende i gulvet. Navnet har muligens noe med en slags fastback fasong å gjøre, men her virker det som om det som Dropper er materialet som siger i solsteiken, og en fastback som blir veldig slapp når dimensjonene blir så svære.
Men folkene på Goodwood-fabrikken vet utvilsomt hva de gjør.
De to første Droptailene, Amethyst og La Rose Noire, er for lengst hos eierne sine. Og nå er det Arcadia Droptail som presenteres.
Engasjert kunde
Eieren her er også ganske klar – han har deltatt i planleggingen hele veien, bilen er inspirert av arkitektur og design fra hans favorittområder: Indonesia, Singapore og Vietnam og treverket er utviklet med referanser til oppdragsgiverens favoritteiendommer og klassiske biler!
Får vi vite.
Vi får forresten noen ekstra informasjoner om veden om bord: Det er en palisander som heter Santos Straight Grain som setter ekstra krav til bearbeiding for at den ikke skal sprekke når den behandles av maskiner og som krevde en spesiell, nyutviklet, lakk for at den skal kunne være beskyttet for livstid.
Hvem sitt liv, forresten?
Bit for bit
Santos ble kuttet opp i 233 individuelle biter som det så tok mer enn 8.000 timer å bearbeide – forteller en åndeløs, spennende pressemelding.
Om bilen vet vi ikke annet enn at de i denne serien får et ombygget chassis (ekstra vekt?) og bruker V12 turboen på 6,75 liter og nesten 600 hester etter at den har fått 30 ekstra i spesialutførelsen. Og fem sekunder da.
Er man virkelig interessert i null til hundre i en slik bil?
Anders Warming, designsjef og vanligvis svært dyktig, sier at «med Arcadia Droptail ser vi vågemot i minimalismen og det underforståtte, beskrevet av livsstilen til en person som har en unik forståelse for Britisk luksus.»
At det var?
Akkurat som med Boat Tailene snakker vi i det øvre nabolaget til £ 20 mill.