-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
1996: Fiat Brava/Bravo
Den siste Fiaten i Årets Bil serien så langt. Vel, Torino tåler vel å vente et par år, inntil de har den nye Panda/Ecobasic klar selv om abstinensen kanskje blir tøff.

De som kom etter, og også noen av de som kom før, fattet også markedet interesse for. Vi kan vel trygt slå fast at både den nye Vectra, Volvos nye Mitsubishi som opprinnelig het S4 – først senere kom et null etter - Ferraris F50, MGF, eller Citroën Xantia var mer spennende biler, med større impact i ettertid. Fiats Barchetta burde ha vært en verdig konkurrent, og egentlig har kanskje Hyundais Elantra vært av større betydning.
Men det kan vi ikke gjøre noe med, Bravo/a er Årets Bil-historiens første tvilling-seierherre. Visste du forresten at det fantes en spennende Bravo også – det var navnet på en Bertone-designet Lamborghini-prototype fra 1974.