-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
1999: Ford Focus
Focus-programmet er noe av det mest spennende Ford har gjort. På tross av at de har brent seg på radikal styling før (Sierra) ble C99-prosjektet, som det het da det startet i 1993, definert som en oppsiktsvekkende bil. På tross av at de visste at den Golfen Focus skulle konkurrere med bare var en da forsiktig designmessig utvikling, og at den nye Astra ville bli svært konservativ.

Da Fords nye designgeneral, J.C. Mays tok makten for litt over et år siden forsvant Claude Lobo ut til venstre. Vi må nok dessverre vente en adskillig forsiktigere design når Focus II kommer. Verd å minnes er for øvrig en meget tidligere Focus – en konseptbil på Ford Escort Cosworth RS, en nydelig liten åpen to-seter, presentert av Ghia i Torino i 1992.