-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
1999: Ford Focus
Focus-programmet er noe av det mest spennende Ford har gjort. På tross av at de har brent seg på radikal styling før (Sierra) ble C99-prosjektet, som det het da det startet i 1993, definert som en oppsiktsvekkende bil. På tross av at de visste at den Golfen Focus skulle konkurrere med bare var en da forsiktig designmessig utvikling, og at den nye Astra ville bli svært konservativ.

Da Fords nye designgeneral, J.C. Mays tok makten for litt over et år siden forsvant Claude Lobo ut til venstre. Vi må nok dessverre vente en adskillig forsiktigere design når Focus II kommer. Verd å minnes er for øvrig en meget tidligere Focus – en konseptbil på Ford Escort Cosworth RS, en nydelig liten åpen to-seter, presentert av Ghia i Torino i 1992.