-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Porsche Center Fredrikstad:
Åpner dørene for Porsche-entusiaster
Med åpningen av nytt Center i Fredrikstad markerte Porsche i går en ny milepæl for forhandlernettverket i Norge. Det moderne senteret på 3400 kvadratmeter er den 12. forhandleren i landet.
– Åpningen er med på å styrke Porsches satsing i Norge og understreker vårt engasjement for å levere uforglemmelige opplevelser til bilentusiaster over hele Norge. Et nettverk som strekker seg fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord, sier Michael Hiller, administrerende direktør i Porsche Norge.
Som en egen destinasjon
Porsche Center Fredrikstad er det tredje fullskala Porsche-senteret i Norge som inngår i Porsches globale forhandlerkonsept, Destination Porsche. Konseptet representerer det aller beste av hva Porsche står for.
Med et bredere produktsortiment endres også behovet for å kommunisere med ulike målgrupper, samtidig endres også ønsket om mer individualisering. Dette betyr at Porsche-sentrene trenger mer fleksibilitet. Destination Porsche-konseptet består av flere fleksible områder som kan tilpasses, og digitale løsninger som kan hjelpe med å møte kundene på en enda mer personlig måte.
Skal bli førstevalget i regionen
– Porsche Center Fredrikstad vil spille en viktig rolle i å videreutvikle regionens potensial, og vi er glade for å ha sterke partnere som Hedin Performance Cars i vårt team. Deres investeringer og engasjement viser hvor stor tro de har på mulighetene i denne regionen, forteller Hiller.
Også Christoffer Mack, leder for Hedin Performance Cars i Norge, har lenge sett frem til denne dagen.
– Porsche Center Fredrikstad representerer en milepæl for oss i Hedin Performance Cars. Vi bygger her et Porsche Destination Center – det nyeste konseptet innen Porsche-design og det eneste av sitt slag på Østlandet. Dette unike anlegget kombinerer toppmoderne fasiliteter med en helhetlig opplevelse som reflekterer Porsches verdier og kvalitet. Regionen har et stort potensial, og vi ser frem til å knytte enda tettere bånd med bilentusiaster i området, sier Christoffer Mack, leder for Hedin Performance Cars i Norge.
Porsche Center Fredrikstad vil også ha et tett samarbeid med Porsche Center Son, som har et særskilt fokus på klassiske modeller og motorsport. Samarbeidet vil sikre at kundene får en enhetlig og førsteklasses opplevelse uansett hvilket Porsche-senter de besøker.