-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Dennis Hauger i Baku
Krasjet fra klar ledelse
Dennis Hauger kjørte et fantastisk løp i Baku lørdag. Etter en knallstart var han i tet allerede på første runde. Men dessverre holdt det ikke til mål.
Fra startspor seks fikk Dennis en meget god start i lørdagens sprintløp i Aserbajdsjan Grand Prix. Da de foran ham i tillegg gjorde feil inn i første sving, dro nordmannen rett i tet.
Dennis ble stadig utfordret av Victor Martins som lå på plassen bak ham, men det norske talentet forsvarte seg mesterlig og holdt franskmannen bak seg.
Gatebanen i Baku er krevende, og ved to anledninger måtte safety car på banen etter avkjøringer.
Da feltet ble sluppet med bare to runder igjen, lå Dennis fortsatt i tet. Men da gjorde han en feil som ble skjebnesvanger og medførte at både han og flere av de nærmeste konkurrentene krasjet ut av løpet. Årsaken var at dekkene ikke hadde høy nok temperatur og dermed manglet grep.
– Jeg kunne kanskje tatt det litt roligere, men da var jeg i fare for å miste en plassering inn mot sving to. Samtidig var jeg innstilt på raskt å bygge en luke til de bak meg, forklarer Dennis etter kollisjonen som medførte at han måtte bryte løpet.
– Det er veldig tungt akkurat nå, men det er et nytt løp i morgen som jeg må forberede meg til, konkluderte han etter løpet.
I søndagens løp hadde Dennis startspor fem og fikk langt fra samme drømmestart som i lørdagens løp. Etter noen runder ramlet han ned til syvendeplass, men han holdt denne stillingen frem til målgang. Det var tydelig at han slet med en vanskelig bil.
– Det tok altfor mange runder å varme opp dekkene. Jeg slet med understyring og rotasjon hele løpet. Det var som å kjøre båt ute på havet uten noe særlig styring. Vi hadde en ubalanse i bilen i dag som vi ikke hadde i går, sa Dennis på teamradioen etter løpet.
Han fikk med seg seks poeng fra dagens løp og ligger nå på sjetteplass i sammendraget som ledes av Theo Purchaire foran Fredrik Vesti når 20 løp gjenstår.
Begge helgens løp ble vunnet av Oliver Bearman i Prema – teamet Dennis kjørte for i fjor.
Nå er det tre uker til neste løpshelg på Imola 19.-21. mai, men før det er det tre dager med testing i Barcelona.