-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS

Motor Valley får et nytt medlem - kanskje
Etter mye frem og tilbake har nå FAW – Hongqi-produsenten – bekreftet at de snart er ferdig med å kjøpe opp tomter i Reggio Emilia der de skal bygge en superbil-fabrikk og investere mer enn en milliard euro.
Vi har fulgt dette prosjektet en stund – uten egentlig å ane hva det dreide seg om.
Men det sier seg selv at når Alfa Romeo og Volkswagens tidligere designsjef, Walter de Silva er involvert i et eller annet, er dette et eller annet verdt å følge.
Og når vi snakker Motor Valley, alt fra Lamborghini og Ducati og Dallara og Pagani, pluss hi-tech underleverandører bak annenhver verkstedport i området, er det klart vi åpner øynene når et nytt medlem er på vei inn.
Jeg skulle bare ønske de ville finne et bedre navn. Silk-FAW låter liksom ikke som Maserati eller Ferrari.
Men navnet er logisk.
Det er First Automobile Works som står bak det hele, og de skal bygge elektriske eller hybride hyperbiler konstruert av den amerikanske startup’en Silk.
Lokale myndigheter har i det siste uttrykt bekymring over at intet har hendt siden bilen ‘debuterte’ på den forsinkede møbelmessen i Milano i fjor høst.
Men så kom Li Chongtian på banen. Han er sjef for FAW Capital Holding – det er de som styrer FAW sine eksterne investeringer.
Han forsikret at FAW var 100 prosent knyttet til prosjektet og at de regnet med at produksjonen skulle starte i begynnelsen av neste år.
Men det var allikevel noen men her.
Fremdeles leter FAW etter nok midler til at de kunne være sikre på å gjennomføre forretningsplanen.
I første omgang jakter man på lån til å kjøpe det tomteområdet man har blinket ut.
Dessuten var visst ikke alt klart rundt joint venture avtalen.
Myndighetene i Reggio Emilia sa at samtalene med FAW hadde vært ‘nødvendige og viktige’ men at de fremdeles ventet på referat fra møtet, undertegnet av ansvarlige fra Silk-FAW.
