-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Biloppretter
Bilskadesenteret Voss AS
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Innkjøper
Møller Bil AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Serviceingeniør
Hyundai Motor Norway
-
Vedlikeholdstekniker
Bertel O. Steen Drammen
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Her er Corolla Cross
Vi vet at Toyota skal lansere Yaris cross på det norske markedet til høsten, men selskapet har nok en crosser i ermet.
– Dette kan jeg ikke kommentere, sier informasjonssjef Espen Olsen i Toyota Norge når vi spør om Corolla Cross er aktuell for Norge.
Modellen ble først avduket i Thailand i fjor sommer, men etter hvert har den dukket opp i flere markeder i Asia, Sør-Amerika og nå sist i USA hvor den ble presentert denne uken.
Corolla Cross er en brobygger som skal tette gapet mellom C-HR og RAV4 og deler plattform med førstnevnte.
Den har også tilsvarende akselavstand (264 cm), men med en legde på 446 cm, en bredde på 183 cm og en høyde på 162 cm er den 7 cm lengre og høyere samt 4 cm bredere enn C-HR.
Det gir grunnlag for et større bagasjerom (477 liter mot 377 i C-HR) og mer innvendig komfort. Interiøret har det meste til felles med Corolla-modellene.
I USA leveres nykommeren med 2,0-liters bensinmotor og valg mellom to- eller firehjulsdrift.
I Brasil er den selvsagt klar for flexifuel, etanol er jo svært pop der, men i andre markeder tilbys den også med hybrid drivlinje, tilsvarende den som benyttes i C-HR med samlet effekt på 122 hestekrefter.
Og det er naturligvis hybrid som er aktuelt om bilen skulle finne veien til vårt marked. Det skjer i alle fall ikke med det første.