-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Aston Martin vil firedoble produksjonen
For tre uker siden meldte vi at Ford i løpet av 3-4 år vil komme med en ny og mindre Aston Martin-modell som supplere DB7 og supermodellen Vanquish V12 som blir presentert i Detroit i januar 2001. Og at Aston Martin-sjefen, dr. Ulrich Bez, fortalte at fabrikken som skal stå for den nye modellen skal bygges på Land Rovers område i Gayton i Midlands.

Aston Martin sier også at deres forsknings- og utviklingsvirksomhet i Gayton vil være operativ innen utgangen av 2000 og at over 200 ingeniører og utviklingsmedarbeidere vil samles under dette taket. I merkets to andre fabrikker er målet å oppnå en samlet produksjon på 1000 biler i inneværende år, en markant forbedring siden 1992 da bare 46 biler ble ferdig montert.
Utviklingen av Aston Martins nye modell skal iverksettes umiddelbart og det ferdige resultatet vil bli presentert i 2003 eller 2004. Prisen på hjemmemarkedet vil ligge på rundt £ 75.000 etter dagens kurs. Til sammenlikning vil Vanquish koste rundt £ 170.000. Salgsmessig regner fabrikken med en årsproduksjon på 2.600 midtmotor-åttere pluss 1400 DB7 og Vanquish til sammen.
Av Tor-Ivar Volla – Motorbransjen/Bilnorge.no