-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Aston Martin vil firedoble produksjonen
For tre uker siden meldte vi at Ford i løpet av 3-4 år vil komme med en ny og mindre Aston Martin-modell som supplere DB7 og supermodellen Vanquish V12 som blir presentert i Detroit i januar 2001. Og at Aston Martin-sjefen, dr. Ulrich Bez, fortalte at fabrikken som skal stå for den nye modellen skal bygges på Land Rovers område i Gayton i Midlands.

Aston Martin sier også at deres forsknings- og utviklingsvirksomhet i Gayton vil være operativ innen utgangen av 2000 og at over 200 ingeniører og utviklingsmedarbeidere vil samles under dette taket. I merkets to andre fabrikker er målet å oppnå en samlet produksjon på 1000 biler i inneværende år, en markant forbedring siden 1992 da bare 46 biler ble ferdig montert.
Utviklingen av Aston Martins nye modell skal iverksettes umiddelbart og det ferdige resultatet vil bli presentert i 2003 eller 2004. Prisen på hjemmemarkedet vil ligge på rundt £ 75.000 etter dagens kurs. Til sammenlikning vil Vanquish koste rundt £ 170.000. Salgsmessig regner fabrikken med en årsproduksjon på 2.600 midtmotor-åttere pluss 1400 DB7 og Vanquish til sammen.
Av Tor-Ivar Volla – Motorbransjen/Bilnorge.no