-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Bond tilbake i Aston
Så er det tegn som tyder på at ting kan bli som de var: James Bond er på vei tilbake i Aston Martin.

Nå er det ryddet opp i, riktignok er det fremdeles pengene som snakker, men pengene er riktige denne gangen, så nå er hans neste bil igjen en Aston Martin.
For det var jo det det begynte med: DB5'eren (slik som fotoet viser) som nylig avdøde Q utstyrte med så masse extra at Dinky satte en uutslettelig verdensrekord da de reproduserte det i 1:43. Denne bilen opptrådte i Goldfinger, Thunderball, Hennes Majestets... og i Goldeneye. Med andre ord: tre forskjellige Bonder har sine røtteer i denne ur-Bond-bilen.
Noen påstår at dette har kostet Ford 100 millioner pund å få Bond bak riktig ratt igjen. Men BMW har alltid insistert på at de ikke har betalt penger for sin produktplassering, men at avtalen gikk på produkter, på hjelp ved filmlanseringer og til generell publisitet.
Samma det, poenget er at Bond vil bli en meget riktigere Bond igjen.