-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Bond tilbake i Aston
Så er det tegn som tyder på at ting kan bli som de var: James Bond er på vei tilbake i Aston Martin.

Nå er det ryddet opp i, riktignok er det fremdeles pengene som snakker, men pengene er riktige denne gangen, så nå er hans neste bil igjen en Aston Martin.
For det var jo det det begynte med: DB5'eren (slik som fotoet viser) som nylig avdøde Q utstyrte med så masse extra at Dinky satte en uutslettelig verdensrekord da de reproduserte det i 1:43. Denne bilen opptrådte i Goldfinger, Thunderball, Hennes Majestets... og i Goldeneye. Med andre ord: tre forskjellige Bonder har sine røtteer i denne ur-Bond-bilen.
Noen påstår at dette har kostet Ford 100 millioner pund å få Bond bak riktig ratt igjen. Men BMW har alltid insistert på at de ikke har betalt penger for sin produktplassering, men at avtalen gikk på produkter, på hjelp ved filmlanseringer og til generell publisitet.
Samma det, poenget er at Bond vil bli en meget riktigere Bond igjen.