-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Indisk Aston-design
Om noen dager vet vi om denne historien er korrekt, men uansett, den høres såpass fantastisk ut at den er verd å gjengi, så får vi heller rette den opp senere. Historien er at Dilip Chhabria skal designe den nye Aston Martin, og at den første får vi se i Detroit.

Men så begynner mysteriet, velpublisert i indiske kilder.
Dilip Chhabria har dere møtt her hos oss før (følg denne linken for å friske opp hukommelsen), en Art Center-utdannet designer jeg har en viss beundring for, og som har et stort og propert designkontor i India. Avisen, Business Standard forteller at etter Geneve-utstillingen i fjor, der Chhabria blant annet viste sin meget potente konseptbil som han kalte Infidel, ble han kontaktet av Ford folk. Den kontakten har resultert i en lang avtale om ikke bare å designe, men også bygge, prototyper for Fords Premier Automotive Group. Og hans første innsats for PAG blir altså Astonen i Detroit.
Han skal også gjøre en innsats for de andre merkene under PAG, for eksempel Volvo, Jaguar og Land Rover, og selv tror han at han fikk denne avtalen blant annet fordi de får frem kjørende prototyper mye kjappere enn europeiske studioer, og til en meget lavere pris.
James Bond i indisk design? Vel, det er tross alt tettere kontakt derfra med Storbritannia enn det var da han rotet seg borti BMWer.