-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Lojal 007
Det har gått rykter om at James Bond skal kjøre en illsint Abarth i den nye filmen Spectre. Men slapp av, han er fortsatt tro mot sine røtter.


Nå må selvsagt verdens mest kjente spion ha tilgang til flere forskjellige biler, han blir jo sendt til alle verdenshjørner.
Men uansett hva han måtte finne på å sette seg bak rattet i denne gangen, så skal han fortsatt få en skreddersydd Aston Martin. En DB10 til og med! Det er en betegnelse som ikke eksisterer i dag, og vil nok sette i gang spekulasjoner hos forståsegpåere.
Bilen er utviklet spesielt for filmen av Aston Martins designteam under ledelse av Marek Reichman. Han har samarbeidet tett med filmregissør Sam Mendes for å utvikle den ultimate Bond-bilen.
Det er femti år siden Aston Martin første gang dukket opp i en Bond-film med DB5. Selv om 007 har kjørt noen andre merker gjennom årene, har han vært trofast mot den britiske sportsbilprodusenten de siste årene.
Aston Martin avslører at DB10 gir oss et glimt av merkets fremtidige designretning. De sier også at bilen skal bygges i et antall av maksimalt ti eksemplarer.
Så pass mange går det kanskje med i løpet av opptaksperioden? Eller skal noen av dem selges til svimlende summer? Vi får nok svar etter hvert.