-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Lojal 007
Det har gått rykter om at James Bond skal kjøre en illsint Abarth i den nye filmen Spectre. Men slapp av, han er fortsatt tro mot sine røtter.


Nå må selvsagt verdens mest kjente spion ha tilgang til flere forskjellige biler, han blir jo sendt til alle verdenshjørner.
Men uansett hva han måtte finne på å sette seg bak rattet i denne gangen, så skal han fortsatt få en skreddersydd Aston Martin. En DB10 til og med! Det er en betegnelse som ikke eksisterer i dag, og vil nok sette i gang spekulasjoner hos forståsegpåere.
Bilen er utviklet spesielt for filmen av Aston Martins designteam under ledelse av Marek Reichman. Han har samarbeidet tett med filmregissør Sam Mendes for å utvikle den ultimate Bond-bilen.
Det er femti år siden Aston Martin første gang dukket opp i en Bond-film med DB5. Selv om 007 har kjørt noen andre merker gjennom årene, har han vært trofast mot den britiske sportsbilprodusenten de siste årene.
Aston Martin avslører at DB10 gir oss et glimt av merkets fremtidige designretning. De sier også at bilen skal bygges i et antall av maksimalt ti eksemplarer.
Så pass mange går det kanskje med i løpet av opptaksperioden? Eller skal noen av dem selges til svimlende summer? Vi får nok svar etter hvert.