-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
Nytt tospann fra Opel
En ny Astra blir høstens viktigste nyhet fra Opel når den debuterer i Frankfurt i september. Men kanskje rekker Rüsselsheim nok en lansering innen året er omme.
Med nye utfordrere fra erkerivalene Volkwagen og Ford, er det på høy tid at også Opel lanserer neste generasjon av sin utfordrer i klassen, Astra. Og hva er vel mer naturlig enn å gjøre det på hjemmebane under den internasjonale bilutstillingen i Frankfurt i september.
De dyktige dataillustratørene hos Carparazzi har tilgang til mer detaljert informasjon enn det vi kan lese ut ifra disse bildene. Men vi aner dynamiske linjer og et skrånende frontparti med store lykteinnsatser. Det kan også se ut som Opel har latt seg friste til å integrere LED kjørelys øverst i hovedlysene.
Selv om bildene viser nye Astra i 5-dørsutgave, vil den også komme i 3-dørs GTC-versjon, som stasjonsvogn og som TwinTop (coupé-cabriolet) slik tilfellet er med dagens modell.
Ny Meriva
Hva som også er relativt nært forestående fra Opel er en ny Meriva – betydelig mer strømlinjeformet enn dagens rullende hundehus.
Opel forsøker å lure oss nok en gang, men se nøye på de bakre sidedørene på den kamuflerte biler, så oppdager du dobbel sett med håndtak. De bakre er der kun for å narre deg, for disse dørene er hengslet i bakkant for å lette adkomst til baksetet, enten det er passasjerer eller gjenstander som skal lastes eller losses.
Som i dag, vil også neste generasjon Meriva komme i en heftig OPC-utgave, trass i økt fokus på miljø.