Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS
Audi TT-RS

Audi TT toppes med ny RS

Audi TT har sin menighet blant de sportsbilinteresserte. Nå vil den tiltrekke seg mer seriøse entusiaster med innholdsrik lommebok.

Publisert Sist oppdatert

Vi omtalte nye TT-RS i forkant av Genève-utstillingen, men da var ikke alle detaljene offentlige. Nå som den har hatt sin offisielle debut, er importøren mer meddelsom.

LES VÅR FORHÅNDSOMTALE HER

Du vet allerede at den turboladede rekkefemmeren er tilbake i første Audi på en årrekke. 2,5-literen yter i dette tilfellet 340 hk og har et maks dreiemoment på 450 Nm allerede fra 1600 o/min. Det gir en 0-100-tid på 4,5 raske.

EN ANNEN AUDI-NYHET ER A4 ALLROAD

Kreftene overføres effektivt til bakken takket være at quattro er standard, og bilen tilpasser chassiset til underlag og kjørestil gjennom det avanserte Magnetic Ride-systemet. Trykker du ned Sport-knappen på midtkonsollen endres gassrespons, eksoslyd og demperkarakteristikk i sportslig retning.

6-trinns manuell gearkasse er foreløpig eneste alternativ, men du kan velge om du vil ha TT-RS som coupé eller roadster. I begge tilfeller skjer norsk lansering i juli.

VI HAR KJØRT NYE AUDI A5 CABRIOLET

ER DU PÅ JAKT ETTER DEN ALLER RÅESTE AUDIEN? SJEKK DENNE

Powered by Labrador CMS