-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist


































































Facelift for Q7
Tre år etter lanseringen finner Audi sin Q7 moden for en ansiktsløfting. Samtidig oppdateres motorene.
Audi gjør et stort nummer av at den minste motoren, 3,0 TDI, nå leveres med Clean Diesel teknologi – noe som betyr betydelig lavere forbruk og dertil hørende utslipp.
Men 0,2 desiliter på mila er neppe utslagsgivende for lommeboka til denne kundegruppen, skjønt 0,89 l/mil er anstendig for en fullvoksen SUV med 240 hk og 550 Nm. Dessuten tilstrekkelig til å innfri kravene i Euro 6 og den amerikanske LEV II Bin 5-standarden.
Variasjoner
Til sammen kan Q7-kundene velge mellom fire dieselmotorer og to bensindrevne. Samtlige leveres i kombinasjon med Tiptronic gearkasse og quattro permanent firehjulsdrift. Toppmodellen er V12 TDI med hele 500 hk og 1000 Nm.
For øvrig er det en rekke små detaljer som skiller nye Q7 fra dagens modell. For eksempel er den markante grillen nå utstyrt med vertikale kromstriper, støtfangerne er nye med integrerte skliplater og for å spare vekt er både panser og bakluke støpt i aluminium.
Xenon hovedlys er standard, og det samme gjelder LED-elementer i både front- og baklykter. Nye eksteriørfarger og felger kommer på programmet, og teknikkens gang sørger for mer avansert navigasjon og oppdatert adaptiv cruise control.