-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Audi utfordrer Tesla
Audi bekrefter at de skal lage en direkte konkurrent til Teslas kommende SUV. Her er de første skissene av konseptet som skal vises i Frankfurt neste måned.
For et par måneder siden viste vi en vag skisse av en kommende modell fra Audi. Nå letter den tyske produsenten litt mer på sløret og avslører sine samarbeidspartnere samtidig som de publiserer nye og bedre skisser.
Det er koreanske LG Chem og Samsung SDI som skal investere i ny batteriteknologi i Europa.
Bedre enn Tesla
Denne teknologien skal Audi utnytte for å utvikle en helelektrisk SUV, trolig med betegnelse Q6 e-tron, som får en rekkevidde på over 500 kilometer – mer enn Teslas lovede 430 kilometer for Model X som lanseres til høsten.
– Sammen med våre syd-koreanske utviklingspartnere tar vi det siste innen batteriteknologi til EU og europeisk industri, sier Dr. Bernd Martens, styremedlem i Audi AG.
Kompromissløst
– Battericellene har ekstremt høy ytelse, og vil sette oss i stand til å bygge elbiler som er attraktive for våre kunder, sier Martens videre.
– Vår første batteridrevne SUV vil kombinere utslippsfri kjøring med ekte kjøreglede, sier professor doktor Ullrich Hackenberg, styremedlem med ansvar for utvikling i Audi AG.
–Vi skal integrere de innovative cellene fra våre partnere i bilene på en måte som gir en attraktiv kombinasjon av rekkevidde og kjøreglede, konkluderer Hackenberg.
Audi lover at produksjonsutgaven av e-tron quattro-konseptet er på plass i 2018.