-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Audi utfordrer Tesla
Audi bekrefter at de skal lage en direkte konkurrent til Teslas kommende SUV. Her er de første skissene av konseptet som skal vises i Frankfurt neste måned.
For et par måneder siden viste vi en vag skisse av en kommende modell fra Audi. Nå letter den tyske produsenten litt mer på sløret og avslører sine samarbeidspartnere samtidig som de publiserer nye og bedre skisser.
Det er koreanske LG Chem og Samsung SDI som skal investere i ny batteriteknologi i Europa.
Bedre enn Tesla
Denne teknologien skal Audi utnytte for å utvikle en helelektrisk SUV, trolig med betegnelse Q6 e-tron, som får en rekkevidde på over 500 kilometer – mer enn Teslas lovede 430 kilometer for Model X som lanseres til høsten.
– Sammen med våre syd-koreanske utviklingspartnere tar vi det siste innen batteriteknologi til EU og europeisk industri, sier Dr. Bernd Martens, styremedlem i Audi AG.
Kompromissløst
– Battericellene har ekstremt høy ytelse, og vil sette oss i stand til å bygge elbiler som er attraktive for våre kunder, sier Martens videre.
– Vår første batteridrevne SUV vil kombinere utslippsfri kjøring med ekte kjøreglede, sier professor doktor Ullrich Hackenberg, styremedlem med ansvar for utvikling i Audi AG.
–Vi skal integrere de innovative cellene fra våre partnere i bilene på en måte som gir en attraktiv kombinasjon av rekkevidde og kjøreglede, konkluderer Hackenberg.
Audi lover at produksjonsutgaven av e-tron quattro-konseptet er på plass i 2018.