-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Audi e-tron opus 2
Audi har videreutviklet konseptbilen e-tron som debuterte i Frankfurt sist høst. Selv med nedtonede ytelser er den en ren bombe.
Den R8-baserte bilen vi møtte på den tyske messen hadde formidable ytelser.
Siden har det kommet klare signaler om at Volkswagen ønsker å realisere en sportsbil med el-motor i et begrenset opplag, og det kan være dette som ligger til grunn for at e-tron nå USA-debuterer i ny innpakning.
LES: Ren Audi-bombe realiseres
Vi snakker fortsatt sportslige egenskaper. To el-motorer, en på hvert bakhjul, yter til sammen 204 hk. Og selv med 400 kg Li-ion batterier om bord, holder det for å gi en akselerasjon på 5,9 sekunder til 100 km/t.
Batteriene er plassert bak passasjerene og har en kapasitet på 45 kWh når de er fulladet. Det er nok til å gi den 1.350 kg lette bilen en rekkevidde på 250 kilometer. Vi antar et det forutsetter en viss forsiktighet med gassfoten uten turen.
For å utnytte varmen fra el-motoren er e-tron utstyrt med en varmepumpe som sørger for behagelig klima for de to det er plass til i kupeen.
LES OGSÅ: Storsatsning fra Audi
Nye e-tron har en lengde på 3,93 meter over en akselavstand på 2,43 m. Bredden er 1,78 m og høyden beskjedne 1,22 m. Dermed er alle mål krympet sammenlignet med den røde utgave vi møtte i Frankfurt.