-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Sniktitting på R8
Lenge før den første kunden får sin, har Harald A. Møller hentet hjem en Audi R8 til sniktitte-turne i Norge.
Selv om det ikke vil komme flere enn 10 Audi R8 til Norge i år kan man allikevel utnytte et slikt produkt maksimalt. Til å øke image, til å begeistre medarbeidere, til å få kontakt med både nye og eksisterende kunder.
Harald A. Møller har hatt en R8 på lån noen dager nå. Den har vært brukt til intern visning, den skal til Ensjø i kveld for å vises for en meget eksklusiv gruppe interessenter, og nå i formiddag har man latt pressefolk få sikle litt over tanken på at importøren kanskje skal ha hjem en som en pressebil, og så går den til Bergen der de også skal ha en visning for publikum.
Sannsynligvis vet man allerede, omtrent i hvert fall, hvem som kommer til å kjøpe de bilene som kommer til Norge. Men det sier seg selv at en slik visning også er med på å bygge opp merkets verdi i markedet. Selv en som kjører en A4 på firmabilavtale vil føle et slektskap med denne bilen.
At Audi også eier og driver Lamborghini blir meget fjernere, først når superbilen får samme navn som matpakkebilen man kjører til daglig øker metaverdien på merkevaren. Og Audi flytter seg enda litt lenger opp og litt mer til høyre på sosiograf-kartet.
Et lite PS forresten. Bilen kan bestilles med sidepanelet bak dørene i samme farget som resten av karosseriet, i stedet for det karbonfiber-utseendet som er standard. Da ser den enda merkeligere ut. Men det spiller ingen rolle. Dette er ikke en bil som skal stå stille. Og i fart ser den aldeles praktfull ut – uansett sidepanel.