-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Sniktitting på R8
Lenge før den første kunden får sin, har Harald A. Møller hentet hjem en Audi R8 til sniktitte-turne i Norge.
Selv om det ikke vil komme flere enn 10 Audi R8 til Norge i år kan man allikevel utnytte et slikt produkt maksimalt. Til å øke image, til å begeistre medarbeidere, til å få kontakt med både nye og eksisterende kunder.
Harald A. Møller har hatt en R8 på lån noen dager nå. Den har vært brukt til intern visning, den skal til Ensjø i kveld for å vises for en meget eksklusiv gruppe interessenter, og nå i formiddag har man latt pressefolk få sikle litt over tanken på at importøren kanskje skal ha hjem en som en pressebil, og så går den til Bergen der de også skal ha en visning for publikum.
Sannsynligvis vet man allerede, omtrent i hvert fall, hvem som kommer til å kjøpe de bilene som kommer til Norge. Men det sier seg selv at en slik visning også er med på å bygge opp merkets verdi i markedet. Selv en som kjører en A4 på firmabilavtale vil føle et slektskap med denne bilen.
At Audi også eier og driver Lamborghini blir meget fjernere, først når superbilen får samme navn som matpakkebilen man kjører til daglig øker metaverdien på merkevaren. Og Audi flytter seg enda litt lenger opp og litt mer til høyre på sosiograf-kartet.
Et lite PS forresten. Bilen kan bestilles med sidepanelet bak dørene i samme farget som resten av karosseriet, i stedet for det karbonfiber-utseendet som er standard. Da ser den enda merkeligere ut. Men det spiller ingen rolle. Dette er ikke en bil som skal stå stille. Og i fart ser den aldeles praktfull ut – uansett sidepanel.