-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Praktisk og råsterk
Sportsbiler er sjelden direkte praktiske. Det er derfor det er så herlig at det fins modeller som Audi RS4. Nå er en ny versjon under utvikling.
Dagens generasjon av A4 har så langt manglet en toppmodell. Her er en ny RS4 Avant under testing på den krevende Nordsløyfa. Og den blir ikke alene om å bære RS-stickeren – en sedan kommer også.
Toppmodellen i A4-serien i dag er S4 – ingen direkte sinke den heller, med en V6 på hele 333 hester. Men noen ønsker seg en enda mer ekstrem bil, og da er resepten RS4.
LES: Vår prøvekjøring av Audi S4
På høstens Frankfurt-utstilling lanserte Audi en oppgradert RS5 Coupé, og nå ser det ut til at RS4 nærmer seg også – her under testing på ”Ringen”.
Store luftinntak, bredere skjermer og massive eksosrør er blant elementene som viser at dette er potente saker.
I støpeskjeen
Trolig får den samme motor som RS5, en 4,2-liters V8 med 450 hestekrefter. Hvis da ikke Audi bestemmer seg for downsizing og heller går for en 3-liters sekser med pustehjelp, slik de har gjort med S5-modellene.
Vi har også ferske spionbilder som bekrefter at Audi også har en RS5 Cabriolet på trappene, så RS-familien er virkelig i sterk utvikling for tiden.
Kanskje får vi også snart oppleve en RS6 og en RS7, biler våre illustratører har manet frem på sine datamaskiner.