-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Praktisk og råsterk
Sportsbiler er sjelden direkte praktiske. Det er derfor det er så herlig at det fins modeller som Audi RS4. Nå er en ny versjon under utvikling.
Dagens generasjon av A4 har så langt manglet en toppmodell. Her er en ny RS4 Avant under testing på den krevende Nordsløyfa. Og den blir ikke alene om å bære RS-stickeren – en sedan kommer også.
Toppmodellen i A4-serien i dag er S4 – ingen direkte sinke den heller, med en V6 på hele 333 hester. Men noen ønsker seg en enda mer ekstrem bil, og da er resepten RS4.
LES: Vår prøvekjøring av Audi S4
På høstens Frankfurt-utstilling lanserte Audi en oppgradert RS5 Coupé, og nå ser det ut til at RS4 nærmer seg også – her under testing på ”Ringen”.
Store luftinntak, bredere skjermer og massive eksosrør er blant elementene som viser at dette er potente saker.
I støpeskjeen
Trolig får den samme motor som RS5, en 4,2-liters V8 med 450 hestekrefter. Hvis da ikke Audi bestemmer seg for downsizing og heller går for en 3-liters sekser med pustehjelp, slik de har gjort med S5-modellene.
Vi har også ferske spionbilder som bekrefter at Audi også har en RS5 Cabriolet på trappene, så RS-familien er virkelig i sterk utvikling for tiden.
Kanskje får vi også snart oppleve en RS6 og en RS7, biler våre illustratører har manet frem på sine datamaskiner.