-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Diskresjon og potens
Du skal se to ganger for å oppdage at dette er noen annet enn høyst ordinære A6-modeller. Men diskrete detaljer avslører noe annet.
Det er neste generasjon S6 som nærmere seg lansering, og som derfor kjører nærmest umaskert rundt. Sedanen er knipset i solrike California mens Avanten er observert nær Nordsløyfa.
For et trenet øye røper detaljene at dette er S6, den foreløpige toppmodellen i A6-familien, inntil den enda hissigere RS6 kommer en gang i fremtiden.
Bilene mangler nesten bare S6-logoen og aluminiumskledde speilhus for å være komplette.
Den lave frontspoileren, diskret sideskjørt og hekkspoliere, 19-tommers spesialfelger med lavprofil sportsdekk, store bremseskiver og to doble eksosrør, er velkjente ingredienser hos S6. Legg også merke til innslag av karbonfiber på dashbordet.
Den utgåtte modellen hadde en normalt pustende V10 på 429 hk. Nykommeren får en 4-liters V8 med turbo – trolig med minst like mange hester men vesentlig lavere forbruk.
Kreftene overføres til de fire hjulene via en 7-trinns DSG-kasse, eller S tronic som det heter på Audi-språket.
Trolig får Audi S6 sin debut på bilutstilling i Frankfurt i september, slik at de første biler ruller på norske skilter innen utgangen av året.