-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Audis nye Lambo er klar
Nå har Audi endelig bestemt seg. Til sommeren skal kommende kunder få ta en titt på den nye topp-modellen fra Lamborghini, og på Frankfurt skal alle vi andre få det første glimtet av den. Navnet er ikke klart.

Den nye bilen, kodenavnet er fremdeles L 147, vil i stor grad bli bygget på Diablo-biter, men på tross av et karosseri som i stor grad er bakt kullfiberarmert plast, påstår de ansvarlige at den nye modellen vil koste mindre enn Diablo (bildet). Men hva den skal hete vil de ikke fortelle enda, de har fem muligheter som de fremdeles vurderer. Canto er et av dem.
500 biler i året kan det bli av den nye modellen, færre enn det ble bygget av Diablo i toppåret, men de siste årene har Lamborghinis produksjon ligget nede på litt over 200 biler/år, så nesten hva som helst vil bli en økning.
Men i tillegg ligger den lille L140, som vi var nede og kjørte for første gang for mange år siden, da hadde den et Italdesign-karosseri, i løypa. Denne modellen vil antagelig bli lansert i 2003, og da snakker Audi om at samlet produksjon hos Lambo kan komme opp i 2000 enheter hvert år.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no