-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Fremtidsvisjon fra Buick
I en verden hvor tidsperspektivet fra konseptbil til produksjon stadig virker kortere, er det greit med noen virkelige drømmer.
Det har gått 14 år siden Riviera forsvant ut av modellporteføljen til Buick, men i Shanghai var navnet tilbake, om enn i en betydelig mer moderne tapning.
Ifølge Shanghai GMs president, Ye Yongming, starter konseptet en ny æra for det 110 år gamle merket.
For dette er en virkelig konseptbil som ifølge GM skal være en pekepinn på hvilken retning merket sikter mot i fremtiden.
Konseptet er designet i et samarbeid mellom Pan Asia Technical Automotive Center og den kinesiske designavdelingen til GM, og har fått en stil som helt tydelig attraherte stor oppmerksomhet også hos de hjemlige biljournalistene på messa.
Om dette er en retning Buick vil gå, betyr det at vi vil se langt mer bølgende linjer enn de gamle rette vi husker fra siste generasjon med samme navn.
Buick har dessuten videreutviklet fronten sin, med en ny og mer utagerende versjon av grillen.
Under panseret er det også en del ting som tyder på at det fortsatt er mest visjoner, og et stykke unna det som er den nære virkeligheten.
Riviera drives av en hybrid drivlinje som er trådløst ladbar gjennom ladeslynger som ligger i bakken.
Av andre fete fremtidsideer er også en holografisk projeksjon på frontruta som viser hva som skjer rundt bilen.
Dette fanges elegant opp gjennom mer enn 10 høyoppløselige kameraer sammen med 18 svært følsomme sensorer som prosesseres før informasjonen settes sammen til et svært detaljert bilde av hva som foregår der føreren normalt ikke kan se.
Innvendig utnytter bilen det raskere 4G-nettet, som allerede er i drift i Norge og dermed ikke så futuristisk, slik at både bilen og passasjerene kan være online hele tiden.
Kupeen ellers er inspirert av kinesisk treskjæring i kombinasjon med aluminium, skinn og ibenholt.