-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Produktiv lakkleder/lakkerer
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Fremtidsvisjon fra Buick
I en verden hvor tidsperspektivet fra konseptbil til produksjon stadig virker kortere, er det greit med noen virkelige drømmer.
Det har gått 14 år siden Riviera forsvant ut av modellporteføljen til Buick, men i Shanghai var navnet tilbake, om enn i en betydelig mer moderne tapning.
Ifølge Shanghai GMs president, Ye Yongming, starter konseptet en ny æra for det 110 år gamle merket.
For dette er en virkelig konseptbil som ifølge GM skal være en pekepinn på hvilken retning merket sikter mot i fremtiden.
Konseptet er designet i et samarbeid mellom Pan Asia Technical Automotive Center og den kinesiske designavdelingen til GM, og har fått en stil som helt tydelig attraherte stor oppmerksomhet også hos de hjemlige biljournalistene på messa.
Om dette er en retning Buick vil gå, betyr det at vi vil se langt mer bølgende linjer enn de gamle rette vi husker fra siste generasjon med samme navn.
Buick har dessuten videreutviklet fronten sin, med en ny og mer utagerende versjon av grillen.
Under panseret er det også en del ting som tyder på at det fortsatt er mest visjoner, og et stykke unna det som er den nære virkeligheten.
Riviera drives av en hybrid drivlinje som er trådløst ladbar gjennom ladeslynger som ligger i bakken.
Av andre fete fremtidsideer er også en holografisk projeksjon på frontruta som viser hva som skjer rundt bilen.
Dette fanges elegant opp gjennom mer enn 10 høyoppløselige kameraer sammen med 18 svært følsomme sensorer som prosesseres før informasjonen settes sammen til et svært detaljert bilde av hva som foregår der føreren normalt ikke kan se.
Innvendig utnytter bilen det raskere 4G-nettet, som allerede er i drift i Norge og dermed ikke så futuristisk, slik at både bilen og passasjerene kan være online hele tiden.
Kupeen ellers er inspirert av kinesisk treskjæring i kombinasjon med aluminium, skinn og ibenholt.