-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
M fra Honda
Ved første øyekast ser det ut som et svært futuristisk konsept – men Honda har planer om å lansere sin nye MPV i Kina allerede neste år.
Ikke alle kinesere ønsker seg en lang sedan. Selv om familiene ofte ikke har mer enn ett barn, er bindingene sterke mellom generasjonene, noe som gir behov for plass.
M er designet i Japan, men primært for det kinesiske markedet - som et tilbud for dem som i dag ofte må nøye seg med biler som primært er konstruert som varebiler.
Med den nye MPVen lover Honda en løsning som både gir god plass, høy kvalitetsfølelse og en bil som er morsom å kjøre.
Det må være lov å bruke det noe utslitte uttrykket «tøff i trynet» når vi snakker om Honda M.
Den har en front som virkelig utstråler mer dynamikk enn mange andre folkeflyttere i dette segmentet.
En elegant grill omkranset av sveipende frontlyter gjør sammen med de sorte alufelgene dette til en bil som kommer til å stå ut fra mengden.
Linjene synker bakover langs dørene, og også speilene har fått en spesiell utforming.
Om Honda også denne gangen tør å la produksjonsbil følge konsept, har den alle muligheter til å innta plassen som den kuleste MPVen i klassen.