-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Et lite løft for B-Klassen
Selv om den har vært på markedet under to år, planlegger Mercedes allerede en facelift av B-Klassen.
Denne bilen ble nylig observert av Carparazzi nær Polarsirkelen. Vi ser at Mercedes bare har brydd seg med å kamuflere deler av front og hekk, et tydelig tegn på at det dreier seg om en modell med et lettere ansiktsløft.
Ifølge pålitelige kilder kan det antyde at Mercedes er i ferd med å forkorte livssyklusen for sine modeller til rundt seks år, i stedet for de tradisjonelle 7-8 år.
Lite er kjent om hvilke endringer denne modellen får, men at det innebærer kosmetiske endringer som inkluderer merkets nye designtrekk samt nye lykter foran og bak, kan vi regne med.
Drivlinjene blir nok med videre fra dagens modeller, skjønt et par av dem trenger en oppgradering for å innfri EU6-kravene som innføres fra høsten.