-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Subaru slår kontra
Det er ikke mer enn et par år siden Subaru med brask og bram presenterte sitt nye ansikt. Nå skal det bort igjen.
Subaru hevdet den gang at det var deres røtter fra flyindustrien som inspirerte dem til å lage en helt ny front som vi etter hvert har møtt på flere av deres modeller. Men da vi fikk de første bilder av neste generasjon Impreza, var fronten en annen. Og nå skal den fjernes også fra Tribeca.
I New York står nemlig en 2008-modell av Tribeca med nytt utseende og ny motor. I USA må du minst ha en sekser for å lykkes i SUV-segmentet, og Subarus nyeste er en 3,6-liters boxer som byr på 258 hk og et maks dreiemoment på 334 Nm.
Motoren erstatter dagens 3-liter på 250 hk, og på tross av økte ytelser byr den på tilsvarende utslipp og noe lavere forbruk. Gearkassa er en oppdatert utgave av femtrinns Sportshift automatkassa, og den skal gi raskere skift og reaksjonstid og lavere vekt.
Eksteriøret byr på en bredere og høyere grill, ny frontfanger, panser, hovedlykter, bakre sideruter samt utvendige speil og baklykter.
Og dermed er det nok farvel til gamle flytradisjoner og hallo til mer lettsolgte linjer. Noen vil nok også kalle dem kjedeligere.