-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Subaru slår kontra
Det er ikke mer enn et par år siden Subaru med brask og bram presenterte sitt nye ansikt. Nå skal det bort igjen.
Subaru hevdet den gang at det var deres røtter fra flyindustrien som inspirerte dem til å lage en helt ny front som vi etter hvert har møtt på flere av deres modeller. Men da vi fikk de første bilder av neste generasjon Impreza, var fronten en annen. Og nå skal den fjernes også fra Tribeca.
I New York står nemlig en 2008-modell av Tribeca med nytt utseende og ny motor. I USA må du minst ha en sekser for å lykkes i SUV-segmentet, og Subarus nyeste er en 3,6-liters boxer som byr på 258 hk og et maks dreiemoment på 334 Nm.
Motoren erstatter dagens 3-liter på 250 hk, og på tross av økte ytelser byr den på tilsvarende utslipp og noe lavere forbruk. Gearkassa er en oppdatert utgave av femtrinns Sportshift automatkassa, og den skal gi raskere skift og reaksjonstid og lavere vekt.
Eksteriøret byr på en bredere og høyere grill, ny frontfanger, panser, hovedlykter, bakre sideruter samt utvendige speil og baklykter.
Og dermed er det nok farvel til gamle flytradisjoner og hallo til mer lettsolgte linjer. Noen vil nok også kalle dem kjedeligere.