-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Subaru slår kontra
Det er ikke mer enn et par år siden Subaru med brask og bram presenterte sitt nye ansikt. Nå skal det bort igjen.
Subaru hevdet den gang at det var deres røtter fra flyindustrien som inspirerte dem til å lage en helt ny front som vi etter hvert har møtt på flere av deres modeller. Men da vi fikk de første bilder av neste generasjon Impreza, var fronten en annen. Og nå skal den fjernes også fra Tribeca.
I New York står nemlig en 2008-modell av Tribeca med nytt utseende og ny motor. I USA må du minst ha en sekser for å lykkes i SUV-segmentet, og Subarus nyeste er en 3,6-liters boxer som byr på 258 hk og et maks dreiemoment på 334 Nm.
Motoren erstatter dagens 3-liter på 250 hk, og på tross av økte ytelser byr den på tilsvarende utslipp og noe lavere forbruk. Gearkassa er en oppdatert utgave av femtrinns Sportshift automatkassa, og den skal gi raskere skift og reaksjonstid og lavere vekt.
Eksteriøret byr på en bredere og høyere grill, ny frontfanger, panser, hovedlykter, bakre sideruter samt utvendige speil og baklykter.
Og dermed er det nok farvel til gamle flytradisjoner og hallo til mer lettsolgte linjer. Noen vil nok også kalle dem kjedeligere.