-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Mercedes i luft og på hav
Selvfølgelig kan man benytte merkevaren Mercedes-Benz i andre elementer enn på landeveien. AMG drar til sjøs og Brabus går til himmels.
AMG gikk sammen med Cigarette for å utvikle noe som både representerte merkevaren og som gikk veldig fort til sjøs. Resultatet ble en ganske oppsiktsvekkende 42-foter som så ble overlatt Ducati for å utvikles videre.Så viste det seg at samarbeidet med Ducati ikke ville vare evig, for å si det forsiktig, så AMG gikk i gang med et tilsvarende prosjekt igjen. Men selvfølgelig måtte den nye båten være enda større og enda raskere, ellers ville det blitt litt pinlig.Resultatet ble en 50-fots Black Series (kanskje ikke så overraskende) Marauder.Muskler
Men ellers er det mye av det som preger topp-modellene fra AMG her. Svart og hvit fargeskala (hvis man kan kalle svart og hvitt for farger), nydelig Alcantara og elegante innslag av børstet aluminium.Båten debuterte på båtutstillingen i Miami i år, tilfeldigvis samtidig som C63 AMG Black Series debuterte hos amerikanske Mercedes-forhandlere.I lufta
I motsetning til hva de gjør på mange av de Mercedesene de tar til behandling, gjør de ikke noe med flyenes ytelse. Det dynamiske lar de være i fred.Men de bruker all sin kunnskap om materialer og håndverk til å oppgradere disse maskinenes interiører.Det de presenterte på Business Aviation-utstillingen i Genève nylig, var faktisk to forskjellige tjenester. Dels design og oppbygging av interiøret i helt nye fly, og dels ombygging av gamle. Foreløpig holder de seg til forholdsvis kompakte maskiner som Dassaults Falcon-serie, eller Bombardiers Global Express, men de sier også at de gjerne tar seg av større fly.To trim-nivåer forteller katalogen deres om: Elegance og Sportive heter de hvis det er Bombardier vi snakker om, men det er selvfølgelig også mulig å gjennomføre helt eksklusive løsninger.Nettverk
Selvfølgelig knytter Brabus forbindelsene mellom flyinnsatsen og deres egne hyper-raske landeveis-luksuskontorer. Man skal kjenne seg igjen, lover Brabus, enten man er oppe i flyet sitt eller sitter i sin 800 iBusiness Sedan.Du skal sågar kunne ta med deg multimedia-settet ditt fra flyet og lempe det rett oppi en tilsvarende dockingstasjon i bilen.For å gjøre bildet komplett: Brabus liker også saltvann, de har hatt sin marinedivisjon operativ i lang tid allerede.