-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ford C-Max med 7 seter
Ford viser ikke bare én, men to utgaver av C-Max i Frankfurt. Den ene har fem seter, og den andre har syv seter og skyvedør på hver side.
Det var kjent på forhånd at Ford skulle vise sin nye C-Max i Frankfurt, basert på sin nye globale C-plattform, og med fem seter som forgjengeren.
LES: vår forhåndsomtale av 5-seteren
De hadde klart å holde kortene tett til brystet om at de også hadde en annen variant på lur - Grand C-Max med lengre akselavstand, syv seter, skyvedør på hver side og en mer fleksibel seteløsning.
For eksempel kan midtsetet på seterad nummer to klappes sammen og skyves inn under et av de to sidesetene.
SE: vår avsløring av denne modellen
Ulik karakter
De to modellene er bevisst formgitt med to ulike karakterer, men begge er basert på Fords formspråk ”kinetic design” som vi senest kjenner gjennom Kuga og den nye Fiesta.
I tillegg til velkjente TDCi-dieselmotorer, vil den nye flerbruksbilen også bli motorisert med Fords nye EcoBoost bensinmotor.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Motoren har 1,6-liters volum, turbo og direkte innsprøyting, og CO2-utslippet er redusert med 20 prosent i forhold til tidligere motorer med samme effekt.
Begge de nye modellene av C-Max blir lansert i andre halvdel av 2010. Helt mot slutten av 2010 kommer Fords bestselger Focus i ny utgave.